اجرای نظامنامه اخلاق در آموزش مجازی از امسال

به گزارش مجله سرگرمی، معاون آموزشی وزارت علوم از تدوین نظامنامه اخلاق در آموزش مجازی توسط این معاونت و اجرای آن از سال 1400 اطلاع داد.

اجرای نظامنامه اخلاق در آموزش مجازی از امسال

علی خاکی صدیق در تبادل نظر با خبرنگاران، ضمن بیان این مطلب گفت: اخلاق یادگیری الکترونیکی یکی از مهمترین مباحثی است که بر روی آن بسیار تاکید شده است و با استفاده از آن می توانیم بسیاری از مباحث آموزش الکترونیکی را به فرصت تبدیل کنیم. در واقع آموزش همیشه در طول تاریخ بشر منشأ تحولات و پیشرفت بوده است به همین جهت توسعه علوم فناوری باعث ایجاد تحولات شده و خود آموزش که منشأ تحولات است باعث اعتلای نسل بشر شده است.

وی به مزایای آموزش مجازی اشاره نمود اضافه کرد: ما از زمان شیوع کرونا مزایایی استفاده از فناوری در امر آموزش را لمس کردیم و این مزایا در کل جهان آشکار شد، استفاده از فناوری در آموزش موجب انعطاف پذیری می گردد موجب غلبه بر زمان شده و فرصت تحصیل را به کارمندان و افرادی که در خانه هستند می دهد.

خاکی صدیق اضافه کرد:البته آموزش مجازی در زمینه رسالت خود که شکوفایی علم و دانش است با چالش هایی نیز روبرو است که باید به آن توجه گردد در آموزش سنتی به بحث اخلاق در آموزش توجه شده که بیشتر متناسب با اخلاق آموزش سنتی و چهره به چهره است.

معاون آموزشی وزارت علوم ادامه داد: اخلاق در آموزش الکترونیکی چند سالی است که مورد توجه قرار گرفته و در این کشورها نهضت فرهنگ اخلاقی به راه افتاده است.

وی همچنین تاکید نمود: با توجه به شیوع کرونا از اسفند 98 و برجسته شدن آموزش مجازی، معاونت آموزش وزارت علوم با شناسایی خلاءها در زمینه اخلاق آموزش الکترونیکی اقدام به تدوین نظامنامه اخلاق آموزش کرد، این نظامنامه 10 مؤلفه دارد که از امسال اجرایی گردد.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 139848

به "اجرای نظامنامه اخلاق در آموزش مجازی از امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای نظامنامه اخلاق در آموزش مجازی از امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید