یوویچ: در بچگی با پیراهن رئال می خوابیدم، راضی ترین فرد روی کره زمین هستم

به گزارش مجله سرگرمی، لوکا یوویچ، مهاجم جدید کهکشانی ها می گوید از کودکی با پیراهن رئال مادرید می خوابید.

یوویچ: در بچگی با پیراهن رئال می خوابیدم، راضی ترین فرد روی کره زمین هستم

به گزارش خبرنگاران، لوکا یوویچ بعدازظهر امروز (چهارشنبه) پس از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی به طور رسمی به هواداران رئال مادرید و رسانه ها معرفی گردید. این مهاجم صربستانی که تا تاریخ 30 ژوئن 2025 به این باشگاه اسپانیایی متعهد خواهد بود، فصل گذشته در47 بازی از رقابت های مختلف برای اینتراخت فرانکفورت به میدان رفت و ضمن به ثمر رساندن 27 گل، 7 پاس گل هم برای هم تیمی هایش ساخت.

فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید در مراسم معارفه این مهاجم صربستانی گفت: خیلی از باشگاه های بزرگ اروپایی به دنبال جذب یوویچ بودند، اما نباید فراموش کرد که بازی در رئال مادرید رویایی خیلی هاست. ما حالا یکی از بهترین مهاجمان اروپا را داریم که به رویایش برای پیوستن به رئال مادرید جامه عمل پوشاند. ممنونم که رئال را انتخاب کردی.

یوویچ 21 ساله هم که گفته می گردد در ازای 60 میلیون یورو به جمع کهکشانی ها پیوست، در اولین اظهاراتش پس از امضای قرارداد رسمی با رئال مادرید گفت: با امضای قرارداد با بزرگترین باشگاه دنیا، من حالا شاد ترین فرد در روی کره زمین هستم. تمام تلاشم را خواهم کرد تا رئال مادرید به عناوین قهرمانی برسد. نمی دانم چه تعداد گل برای رئال خواهم زد، اما تمام توانم را به کار خواهم بست تا نشان دهم قادر به انجام چه کارهایی هستم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا پیشنهاد بهتر بارسلونا را برای پیوستن به رئال مادرید رد کردید؟، اعلام کرد: صادقانه می گویم که من اطلاعی از پیشنهادهای دریافتی نداشتم و مدیر برنامه هایم این موارد را آنالیز می کرد.

خرید جدید کهشکانی ها در مواجهه با این پرسش که درست است که در بچگی عادت داشته اید با پیراهن رئال مادرید بخوابید؟، گفت: بله، درست است. یک دوست خانوادگی پیراهن رئال مادرید را به من هدیه داده بود. من هم درست مثل خیلی از بچه های دیگر در کودکی هوادار رئال مادرید بودم.

canadaro.ir: تور کانادا: مجله گردشگری و مسافرتی تور کانادا، ویزای کانادا

indiaro.ir: تور هند ارزان قیمت indiaro | تور بمبئی، گوا، آگرا، جیپور، تور مثلث طلایی، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 28080

به "یوویچ: در بچگی با پیراهن رئال می خوابیدم، راضی ترین فرد روی کره زمین هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوویچ: در بچگی با پیراهن رئال می خوابیدم، راضی ترین فرد روی کره زمین هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید