کنکور سال 99 در زمان مقرر برگزار می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت که در جلسه امروز با وزیر بهداشت مقرر شد آزمون های سراسری سال 99 در زمان مقرر برگزار گردد.

کنکور سال 99 در زمان مقرر برگزار می گردد

به گزراش گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران منصور غلامی، وزیر علوم تحقیقات و فناوری شامگاه شنبه به جلسه عصر امروز مقامات وزارت علوم با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره تعیین تکلیف زمان برگزاری آزمون های سراسری سال 99 اشاره و اظهار کرد: به علت مشغله کاری و حضور در جلسه دیگری، امکان حضور در این نشست مشترک را نداشتم که به همین دلیل علی خاکی صدیق، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این نشست شرکت کرد.

وی اضافه نمود: بر اساس تصمیمات و نتایج حاصله در این نشست، آزمون های سراسری سال 99 شامل آزمون دکتری،کارشناسی ارشد و سراسری کارشناسی در زمان مقرر برگزار می گردد و کوشش می کنیم که اتفاق ناخوشایندی در جریان برگزاری این آزمون ها روی ندهد.

وی گفت: با تدابیر پیش بینی شده، کنکورها در زمان مقرر و تعیین شده برگزار خواهد شد تا داوطلبان نیز با کسب موفقیت، نتیجه کوشش ها و زحمات خود را ببینند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: رئیس جمهوری در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا، تصمیم گیری در مورد بعضی موضوعات مربوطه را برعهده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گذاشتند.

غلامی تأکید کرد: به گونه ای برنامه ریزی و اقدام خواهیم کرد که ضمن برگزاری آزمون ها، بهداشت و سلامت داوطلبان نیز به خوبی تأمین گردد و بر همین اساس تدابیر لازم برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در چیدمان جایگاه ها برای برگزاری آزمون و حضور داوطلبان به شیوه کاملاً استاندارد و بهداشتی پیش بینی و در نظر گرفته شده است.

وی گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فاصله جایگاه ها در چیدمان سالن های برگزاری آزمون ها را 120 سانتیمتر پیشنهاد نموده که ما این فاصله را برای احتیاط و برطرف نگرانی ها به 160 سانتیمتر افزایش می دهیم.

به گفته وزیر علوم، هر داوطلب نیز نهایت 2 تا 3 ساعت در جلسه آزمون حضور دارد که در این زمینه سیستم تهویه مناسب و همچنین فاصله اجتماعی استاندارد در سالن ها و اماکن برگزاری آزمون ها در نظر گرفته شده است.

غلامی تأکید کرد: بر همین اساس هیچ نگرانی در مورد فضای حوزه های امتحانی برای برگزاری آزمون ها با برنامه ریزی اجرا شده وجود ندارد.

بر اساس برنامه زمانبندی اعلام شده، کنکور دکتری سال 99 روز پنج شنبه 26 تیر، کارشناسی ارشد دوم و سوم مرداد و آزمون سراسری کارشناسی نیز روزهای 30 و 31 مردادماه برگزار می گردد.

4127

وزرای بهدشت و سنجش فقط بشینید و ببینید که چطور آمار کرونا بعد برگزاری آرزمونا صعودی میشه

اون دوستانی که مخالف تعویق هستن یک مشت ادم تک بعدی بی علاقه به درس هستن که سرشونو مثل کبک کردن زیر برف و نمیفهمن هر روز چه قدر ادم دارن تلف میشن ذره به فکر کسایی باشین که فرد مسن و یا دارای بیماری زمینه تو خانواده هاشون دارن الان انتخاب بین بد و بدتره کسی که درس خون باشه با چند هفته تعویق لرزه به تنش نمیوفته اینا یک سال به زور خانواده خوندن تهشم میشن همون دکتر مهندس بی سواد که میرن دانشگاه ول میچرخن تاوان نفهم بودن این افرادو جامعه و کادر درمان نباید بده اینا که چند هفته تعویق روشون انقدر فشار میاره بهتره دانشگاه نرن چون درسای دانشگاه خیلی بیشتره .

اونهایی که دنبال تعویق کنمورن همانهایی هستند که در مسافرت به سر میبرن ، اینقدر هزینه معنوی و مادی خانواده ها کردن ، یه سر به شهر بزنین کنکور خیلی راحتتر و بی خطر تر از کارهای مردمه ، کرونا حالا حالا هست ، همه میدونن که بالای 80٪ از داوطلبان مخصوصا تجربی سیاهی لشکرن و دنبال تعویق اند که چی یعنی میخونید؟ بعید میدونم، فردا که یه کاره ای شدند چی ؟ بازهم تعویق؟ اقا کنکور که اجباری نیست ، سهمیه سال جاری هم که به گفته رئیس سازمان سنجس به سال دیگه منتقل نمیشه ، یعنی قبولی سختتر میشه ، من اگر وسط 100 بیمار کرونایی هم باشه میخوان ازمون بدم ، مگه چندسال زنده ام که اینقدر استرس ؟ اگه کنکور تعویق بیفته که 40 روز دیگه است و هوا خنک تر میشه ، به دیوان عدالت شکایت میکنم ، خواهشا مسولین به کثرت مخالفان ، سیاهی لشکرا توجه نکنن ، دانشگاهها چی میشه ؟ تعطیل میشن ؟ هزینه هاشون چی ؟ قطع میشه ؟ نه

شما اومدین فاصله بین جایگاه ها گداشتین.خب اول ازمون دفترچه ها روی زمین هست اگه زمین الوده باشه چی؟نگید از قبل صدعفونی میکنیم ک قبل از دادن دفترچه ها همه برا پیدا کردن جایگاه هاشون دارن توی سالن میچرخن پس حتما زمین الوده میشه.بین ازمون برگه میارن ک داوطلب امصا کنه حالا اگه اون فردی ک داره اون برگه رو بین بچه ها مبچرخونه کرونا داشته باشه یا حتی یکی از داوطلبا الوده باشه و دست ب برگه بزنه چی میشه؟ بین ازمون دفترجه ها عوص میشه و دفترچه های اختصاصی رو میدن ب بچه ها ک اگه باز اون فرد تفسیم کننده دفترچه ها الوده باشه چی میشه؟فقط حواستون ب فاصله گداری اجتماعی نباشه ب این چیزام فک کنین

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

italyro.ir: تور ونیز: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 110764

به "کنکور سال 99 در زمان مقرر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنکور سال 99 در زمان مقرر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید