لیگ برتر فوتبال، فولاد سد راه سپاهان می گردد؟

به گزارش مجله سرگرمی، دو مسابقه پایانی هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال امشب برگزار می گردد و سپاهان در دیداری حساس میهمان فولاد خوزستان خواهد بود.

لیگ برتر فوتبال، فولاد سد راه سپاهان می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، دو ملاقات سرانجامی هفته بیست و چهارم لیگ برتر امشب (یکشنبه) در تهران و اصفهان برگزار می گردد. پرسپولیس و سپاهان در بالای جدول رقابت فشرده ای با هم دارند و شانه به شانه هم جلو می فرایند. در میانه جدول هم چند تیم برای کسب سهمیه کوشش می نمایند و در پایین جدول هم رقابت تنگاتنگی وجود دارد و غیر از ماشین سازی که تقریبا سقوطش قطعی است، سایر تیم ها می توانند با یک پیروزی یا شکست چند پله در جدول جابجا شوند و حساسیت پایین جدول کمتر از رقابت برای قهرمانی در بالای جدول نیست. در زیر نگاهی به دو مسابقه سرانجامی هفته بیست و چهارم می اندازیم.

پیکان - نفت مسجدسلیمان

پیکان بعد از اتفاقاتی که در بازی سایپا افتاد و با حکم کمیته انضباطی نتیجه را واگذار کرد؛ برای فراموشی حاشیه های آن بازی و رسیدن به شرایط مطلوب مقابل نفت مسجدسلیمان باید پیروز گردد. شاگردان تارتار در حال حاضر با 27 امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار دارند و می خواهند با 3 امتیاز این بازی شرایط خودشان را در جدول بهبود ببخشند و در سرانجام لیگ رتبه خوبی کسب نمایند.

نفت مسجدسلیمان بعد از آمدن فکری شرایط خوبی پیدا نموده و از 4 بازی گذشته اش 7 امتیاز کسب نموده و در حال حاضر هم امتیاز پیکان است و به لطف تفاضل گل در رتبه یازدهم جدول قرار گرفته است. با توجه به این شرایط، پیروزی برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد. تقابل فکری و تارتار در نیم فصل اول برنده نداشت و زمانی که فکری سرمربی استقلال بود، بازی این تیم با پیکان با نتیجه مساوی بدون گل به سرانجام رسیده بود.

فولاد - سپاهان

شاگردان نکونام پس از پیروزی در بازی معوقه مقابل نفت که امتیاز 34 را مقابل نام این تیم در جدول قرار داد، باید به مصاف یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بفرایند. خط دفاعی فولاد تا اینجای لیگ عملکرد خوبی داشته و پس از پرسپولیس و استقلال سومین خط دفاع برتر لیگ است. آنها اگر می خواهند شانس کسب سهمیه آسیا را از دست ندهند چاره ای جز پیروزی ندارند.

سپاهان پس از پیروزی پرسپولیس در رفسنجان، در بازی امشب محکوم به برد است تا همچنان پابه پای سرخپوشان برای قهرمانی جلو بفرایند. شاگردان نویدکیا از هفته سیزدهم طعم شکست را نچشیدند و باید دید در اهواز می توانند از سد فولادی شاگردان نکونام عبور نمایند تا همچنان در صدر جدول پابه پای پرسپولیس رقابت نمایند یا خیر. بازی رفت دو تیم با نتیجه تساوی یک - یک سرانجام یافت اما با توجه به شرایط جدول، هر دو تیم در پی پیروزی خواهند بود و تساوی به نفع هیچ کدام از تیم ها نیست.

نتایج ملاقاتهای برگزار شده از هفته بیست وچهارم لیگ برتر به توضیح زیر است:

ماشین سازی تبریز صفر - نساجی مازندران 2

مس رفسنجان صفر - پرسپولیس یک

ذوب آهن اصفهان یک - آلومینیوم اراک یک

صنعت نفت آبادان یک - سایپا صفر

استقلال 2 - گل گهر سیرجان صفر

پدیده 2 - تراکتور یک

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 149663

به "لیگ برتر فوتبال، فولاد سد راه سپاهان می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، فولاد سد راه سپاهان می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید