فرنگی کاران 5 وزن دوم ایران حریفان خود را شناختند

به گزارش مجله سرگرمی، مراسم قرعه کشتی پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ظهر امروز در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار گردید.

فرنگی کاران 5 وزن دوم ایران حریفان خود را شناختند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به توضیح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم شیرزاد بهشتی طلا پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف سلطان گالی از قزاقستان نفر سوم رقابت های زیر 23 سال دنیا می رود و در صوت رجحان در مرحله نیمه نهایی با برنده مسابقه شینوبو اوتا از ژاپن دارنده مدال نقره المپیک برزیل و ژولچوبیکوف از قزقیزستان قهرمان آسیا ملاقات می نماید. در این وزن 11 نفر حضور دارند.

در وزن 67 کیلوگرم که 12 حضور دارند، محمد الیاسی در دور اول به مصاف روسلان تساریف قهرمان آسیا، از قرقیزستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان گائوکوان ژانگ دارنده مدال برنز زیر 23 سال دنیا از چین و نماینده تایلند مسابقه می دهد. ریو هان سو دارنده مدال های طلا و نقره دنیا از کره جنوبی در گروه الیاسی قرار گرفته است.

در وزن 72 کیلوگرم مجید خلیلی در دور نخست به مصاف تاکاهیرو اینویه دارنده مدال برنز آسیا و نفر پنجم المپیک 2016 از ژاپن می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده الصالحی از عراق و لی جائه از کره جنوبی می رود. در این وزن 12 نفر حضور دارند.

در وزن 82 کیلوگرم که 10 نفر حضور دارند، یوسف قادریان در دور اول با نا از چین کشتی می گیرد، و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان هارپریت از هند و نماینده عراق مبارزه می نماید.

در وزن 97 کیلوگرم سید مصطفی صالحی زاده در دور اول استراحت می نماید و در دور بعد با الکابی از عراق ملاقات می نماید و در صورت پیروزی در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان یرولان ایسکاکوف قهرمان آسیا از قزاقستان دی ژیائو دارنده مدال نقره بازی های آسیایی از چین می رود.

مسابقات اوزان فوق از ساعت 8 صبح فردا (چهارشنبه) به وقت ایران برگزار می گردد.

شیوا مارکت: جایی برای کسب آگاهی از اخرین تحولات مارکت های اقتصادی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 64097

به "فرنگی کاران 5 وزن دوم ایران حریفان خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرنگی کاران 5 وزن دوم ایران حریفان خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید