سامسونگ گلکسی زد فولد تب با دو لولا احتمالا سال آینده معرفی می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، بر اساس گزارش سایت Gizmochina، سامسونگ در حال ساخت یک تبلت تاشو به نام گلکسی زد فولد تب است که از دو لولا بهره می برد و این یعنی کاربران می توانند آن را دو بار تا نمایند.

سامسونگ گلکسی زد فولد تب با دو لولا احتمالا سال آینده معرفی می گردد

طبق گزارش، این تبلت در سه ماهه نخست 2022 راهی بازار خواهد شد. بر اساس اطلاعات فاش شده، به نظر می رسد با مکانیسم مشابه یکی از گوشی های مفهومی TCL سروکار خواهیم داشت. در این گزارش آمده که سامسونگ در مراسم رونمایی از گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 به این محصول اشاره خواهد نمود. گویا تیم بازاریابی سامسونگ در حال تصمیم گیری برای این موضوع هستند.

به غیر از بهره گیری از دو لولا، گفته می گردد تبلت گلکسی زد فولد تب از قلم S Pen جدید هم پشتیبانی می نماید و نمایشگر آن به لطف نسخه بهبود یافته محافظ شیشه ای فوق نازک (UTG) از دوام بالایی بهره می برد. متاسفانه در این گزارش به تفاوت نسل جدید قلم S Pen با مدل های قدیمی آن اشاره ای نشده است. با این حال، به نظر می رسد در مراسم معرفی گلکسی زد فولد 3 شاهد معرفی نسل جدید UTG و قلم S Pen خواهیم بود.

در همین زمینه می توانیم به یک گزارش دیگر هم اشاره کنیم که چند هفته قبل منتشر شد و در آن هم به کوشش سامسونگ برای فراوری یک گوشی تاشوی دارای دو لولا اشاره شده است.

منبع: Android Authority

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 141187

به "سامسونگ گلکسی زد فولد تب با دو لولا احتمالا سال آینده معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ گلکسی زد فولد تب با دو لولا احتمالا سال آینده معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید