خبر جنجالی کیکر : علی دایی مربی اورتون انگلیس!

به گزارش مجله سرگرمی، وب سایت هفته نامه معتبر آلمانی کیکر در یک خبر کوتاه از احتمال حضور علی دایی در تیم فوتبال اورتون اطلاع داد

خبر جنجالی کیکر : علی دایی مربی اورتون انگلیس!

خبرآنلاین: در گزارشی که کیکر ساعاتی قبل آن را منتشر نموده چنین آمده است:

عنوان بین المللی علی دایی؛ بهترین گلزن تاریخ ملی دنیا ممکن است توسط کریستیانو رونالدو از وی گرفته گردد، اما این احتمال وجود دارد که علی دایی با نقشی جدید به صحنه فوتبال بین المللی برگردد.

بازیکن سابق تیم ملی ایران و بوندس لیگا ظاهرا در آستانه بازگشت به فوتبال، آن هم در عرصه بین المللی است و طبق اطلاعات کیکر، باشگاهی از انگلیس علاقه مند به همکاری با این مربی 51 ساله است؛ شایعات حاکی از آن است که این باشگاه تیمی جز اورتون نیست(که مالک ایرانی دارد)، اما معین نیست دایی در کدام نقش می تواند در این تیم آبی پوش لیگ رجحان کار کند.

علی دایی 23 سال پیش به همراه هموطنش کریم باقری به تیم آرمینیا بیله فلد نقل مکان کرد و از سال 1997 تا 2002 در 107 بازی بوندس لیگا 109 گل برای بیله فلد، اف. سی. بایرن و هرتابرلین به ثمر رساند.

این مهندس متالوژی و متولد اردبیل در تیم ملی ایران به رکورد بی سابقه دست یافته و با 109 گل در 149 مسابقه بین المللی همچنان در راس همه بازیکنان ملی تاریخ، بهترین گلزن محسوب می گردد.

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی در حال حاضر به عنوان اولین بازیکن اروپایی که از مرز 100 گل در رقابت های بین المللی عبور نموده، امیدوار است در ماه های آینده فاصله خود را با دایی کم کند و شاید از او بگذرد؛ چیزی که خود علی دایی هم به آن اشاره نموده و امیدوار است این اتفاق برای این گلزن پرتغالی رخ بدهد.

کیکر در شرایطی مدعی چنین خبری شده که دایی پس از جدایی از سایپا به دلایل خاص پیشنهادات مختلفی را برای بازگشت به لیگ برتر ایران رد نموده و همچنین به گفته خودش دو بار در دو زمان مختلف مورد مذاکره فدراسیون فوتبال قرار داشته تا سرمربی تیم ملی ایران بگردد. باید در انتظار اظهار نظر رسمی آقای گل دنیا در این باره بود.

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 123354

به "خبر جنجالی کیکر : علی دایی مربی اورتون انگلیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر جنجالی کیکر : علی دایی مربی اورتون انگلیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید