خبرنگاران 550 تن میوه برای شب عید در چهارمحال و بختیاری خریداری می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، شهرکرد- خبرنگاران- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه تنظیم بازار استان گفت: 550 تن میوه برای تنظیم بازار شب عید این استان خریداری، تامین و توزیع خواهد شد.

خبرنگاران 550 تن میوه برای شب عید در چهارمحال و بختیاری خریداری می گردد

سجاد رستمی شامگاه دوشنبه در شانزدهمین ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری تاکید نمود: از این میزان 350 تن پرتقال شمال و 200 تن سیب درختی با اولویت فراوری استان است.

وی اضافه نمود: سال گذشته برای تامین میوه در بازار شب عید یک هزار و 200 تن پرتقال شمال و جنوب و سیب درختی خریداری و توزیع شد.

رستمی توضیح داد: خوشبختانه بازار استان با کمبود کالاهای اساسی روبرو نیست.

معاون تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: از ابتدای امسال تا به امروز پنج هزار و 258 فقره پرونده در حوزه کالا، خدمات و بهداشت استان با محکومیت افزون بر 49 میلیارد ریال دریافت شده است.

قاسم رفیعی تاکید نمود: از این تعداد سه هزار و 342 فقره پرونده در حوزه کالا و خدمات بوده که و سه هزار و 246 مورد آن مختومه شده است.

وی یادآور شد: همچنین یک هزار و 916 فقره پرونده در حوزه بهداشت بود که به یک هزار و 774 مورد آن رسیدگی شد.

رفیعی توضیح داد: اتاق اصناف استان برای نظارت بر بازار باید همکاری بیشتری داشته باشد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری نیز گفت: روزانه 30 تن تخم مرغ برای مصرف در استان احتیاج است.

حسن شمسی پور تاکید نمود: از این میزان روزانه سه هزار و 270 کیلوگرم برابر 11 درصد از درون استان تامین و بقیه از خارج استان وارد می گردد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: موجودی گندم استان 32 هزار و 500 تن، برنج یک هزار و 24 تن و شکر خام 15 هزار تن است.

کی قباد قنبری توضیح داد: 16 هزار تن سهمیه جدید گندم به استان اختصاص داده شده است و این استان تا انتها خردادماه سال آینده با کمبود آرد و گندم روبرو نیست.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری نیز گفت: امسال تا به امروز 13 هزار و 523 حلقه لاستیک بین ناوگان حمل و نقل استان توزیع شد.

حسین مالکی تاکید نمود: این در حالی است که سال گذشته 36 هزار و 604 حلقه لاستیک بیا ناوگان حمل و نقل استان توزیع شد.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: دستگاه های اجرایی استان برای تامین خودرو مورد احتیاج گروه های نظارت و بازرسی بازار با سازمان صنعت، معدن و تجارت همکاری نمایند.

الله کرم نصیری توضیح داد: دستگاه های اجرایی مرتبط در استان برای تامین میوه، گوشت مرغ و سایر کالاهای اساسی مورد احتیاج شب عید مردم هماهنگی و اقدام لازم را از هم اکنون در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگاران، چهارمحال و بختیاری دارای 10 شهرستان با جمعیتی افزون بر 979 هزار نفر است.

8sharj.ir: تور رم: گردش در اروپای باستانی

parisro.ir: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 128910

به "خبرنگاران 550 تن میوه برای شب عید در چهارمحال و بختیاری خریداری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 550 تن میوه برای شب عید در چهارمحال و بختیاری خریداری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید