خبرنگاران واکنش فدراسیون فوتبال به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- فدراسیون فوتبال در بیانیه ای راجع به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس شرح داد.

خبرنگاران واکنش فدراسیون فوتبال به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون فوتبال در واکنش به شایعه ای که پیرامون بسته شدن پنجره جابجاییی باشگاه پرسپولیس در بعضی از رسانه ها مطرح شده است بیانیه ای را صادر کرد که متن آن بدین توضیح است:

بر این اساس و پیرو اخبار کذب منتشره توسط بعضی از حاشیه سازان به اطلاع می رساند رای مربوط به پرونده شکایت برانکو ایوانکوویچ از باشگاه پرسپولیس، روز 12 آگوست به باشگاه و فدراسیون ابلاغ و باشگاه پرسپولیس از آن تاریخ یک ماه فرصت داشته است بدهی خود به وی را پرداخت و رسید پرداختی را برای فیفا و فدراسیون فوتبال کشورمان ارسال نماید. با توجه به عدم پرداخت بدهی ظرف مهلت مقرر، از تاریخ 12 سپتامبر پنجره جابجایی پرسپولیس به مدت یک فصل بسته خواهد ماند. بدیهی است به محض پرداخت بدهی توسط باشگاه و ارسال اسناد مثبته، پنجره جابجایی باشگاه باز خواهد شد. لازم به ذکر است، تمام جابجایی پرسپولیس در بازه زمانی معین شده و قبل از تاریخ 12 سپتامبر اجرا شده است.

لازم به ذکر است تیم فوتبال پرسپولیس فردا(شنبه) در مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف النصر عربستان برود.

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: ایرنا
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 112920

به "خبرنگاران واکنش فدراسیون فوتبال به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران واکنش فدراسیون فوتبال به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید