خبرنگاران حمل ریلی 5 هزار تن محموله روغن خوراکی از بندر امیر آباد

به گزارش مجله سرگرمی، تهران - خبرنگاران- معاون امور بندری و مالی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد، از حمل ریلی یک محموله 5 هزار تنی روغن خوراکی به وسیله از این بندر با هدف تسهیل در ارسال محموله ها اطلاع داد.

خبرنگاران حمل ریلی 5 هزار تن محموله روغن خوراکی از بندر امیر آباد

به گزارش روز یکشنبه خبرنگاران از سازمان بنادر، محمدصادق رنگ آور با اشاره به دستور دولت برای تسریع در خروج کالاهای اساسی از بنادر گفت: محموله روغن خوراکی به میزان یک هزار و 800 تن از محموله 5 هزار تنی روغن آماده حمل، به وسیله سیستم ریلی است.

وی توضیح داد: با همکاری ارگان های ذیربط فرایند خروج کالا از بندر امیرآباد تسریع و ظرفیت مناسب برای تخلیه کالاهای جدید فراهم شده است.

به گفته این مقام مسئول، در آینده نزدیک با بهره برداری از اسکله رو - رو ریلی بندرامیرآباد، حمل و نقل کالا به وسیله راه آهن افزایش خواهد یافت.

معاون امور بندری و مالی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد یادآور شد: بندرامیرآباد در بخش های اقتصاد دریا محور اهداف را دنبال می نماید که تبدیل این بندر به بندر کانونی تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری در شمال کشور از آنها است.

به گزارش خبرنگاران، افزایش حمل ریلی و سوق دادن بارهای موجود از جاده به ریل از جمله سیاست های راه آهن ایران است چرا که دارای مزایای خاص و نسبی نسبت به سایر بخش های حمل و نقلی از جمله هوایی ، جاده ای و دریایی است و توانسته سهم قابل توجهی را در حوزه حمل و نقل به خود اختصاص دهد.

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: ایرنا
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 121050

به "خبرنگاران حمل ریلی 5 هزار تن محموله روغن خوراکی از بندر امیر آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حمل ریلی 5 هزار تن محموله روغن خوراکی از بندر امیر آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید