تحریم های آمریکا علیه بلاروس به زودی اعلام می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، معاون وزارت خارجه آمریکا می گوید انتظار می رود واشنگتن ظرف چند روز آینده، تصمیم نهایی درباره اینکه کدام یک از مقامات بلاروس را مشمول تحریم کند؛ اتخاذ کند.

تحریم های آمریکا علیه بلاروس به زودی اعلام می گردد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران، استفان بیگون معاون وزارت خارجه آمریکا می گوید انتظار می رود واشنگتن ظرف چند روز آینده، تصمیم نهایی درباره اینکه کدام یک از مقامات بلاروس را مشمول تحریم کند؛ اتخاذ کند.

وی در این باره اضافه نمود: فقط چند روز طول می کشد که به طور قطع لیست تحریم هایی را که به موازات تحریم های فعلی اتحادیه اروپا اجرا خواهد شد؛ اعلام کنیم.

با این حال این مقام آمریکایی مدعی شد که واشنگتن و بروکسل به طور مستقل درباره تحریم ها علیه بلاروس تصمیم می گیرند و هیچ یک منتظر اقدام طرف مقابل نخواهد ماند.

به گزارش مهر، درحالی که مردم بلاروس به نتایج انتخابات ریاست جمهوری این کشور معترض هستند؛ آمریکا و اتحادیه اروپا می کوشند از شرایط موجود به نفع خود و در راستای تحکیم دیوار دفاعی ناتو در امتداد مرزهای روسیه سوء استفاده نمایند.

هم زمان، روسیه می گوید آنچه در بلاروس اتفاق می افتد جزئی از مسائل داخلی این کشور است و بیگانگان حقی برای مداخله در آن ندارند.

4129/

namit.ir: نامیت: مجله گردشگری و مسافرتی

malcom.ir: مالکوم: اخبار و رویدادهای ورزشی

lison.ir: لیسون: مجله هنر هفتم، سینما

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 110444

به "تحریم های آمریکا علیه بلاروس به زودی اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحریم های آمریکا علیه بلاروس به زودی اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید