آموزش مجازی بعضی دروس به مهارت آموزان ماده 28

به گزارش مجله سرگرمی، دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش در مورد دوره آموزشی مهارت آموزان ماده 28 در سال 99، اعلام نموده است: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، تا اطلاع ثانوی برگزاری هرگونه کلاس حضوری مجاز نبوده و در مرحله اول، دروس به صورت مجازی ارائه می گردد.

آموزش مجازی بعضی دروس به مهارت آموزان ماده 28

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به اِستناد مجوزهای شماره 151610 مورخ 27 خرداد 1398 و 60491 مورخ یکم تیر1398 سازمان اداری و استخدامی کشور و مفاد مندرج در آگهی استخدام پیمانی آبان ماه سال 1398 آموزش و پرورش، پذیرفته شدگان استخدام مذکور در مشاغل آموزشی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش، ملزم به گذراندن دوره مهارت آموزی در دانشگاه های وابسته به آموزش و پرورش (دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی) هستند.

دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش اول اردیبهشت در مورد دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در شرایط کرونا، گفت: با توجه به شرایط فوق الذکر، برگزاری دوره مهارت آموزی در مهلت مقرر برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 1398 امکان پذیر نبوده است. بنابراین پودمان های آموزشی از سوی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به دو بخش تقسیم شده است:

بخش اول: آغاز هفته اول اردیبهشت - سرانجام حداکثر تا پانزدهم شهریور سال 1399

بخش دوم: آغاز هفته اول مهر- سرانجام حداکثر تا انتهای آذر سال1399

با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور تا اطلاع ثانوی برگزاری هرگونه کلاس حضوری مجاز نبوده و در مرحله اول، دروس به صورت مجازی ارائه خواهد شد. فلذا پذیرفته شدگان نهایی باید زمان دقیق آغاز کلاس های مجازی و متعاقب آن، شرکت در کلاس های حضوری دوره مهارت آموزی را، به وسیله دانشگاه های مزبور، پیگیری نمایند.

پیش از این هم جلسه تخصصی پیرامون پذیرفته شدگان نهایی مهارت آموزان دانشگاه فرهنگیان در سال 99 برگزار گردید؛ در این جلسه پس از بحث و گفتگو بر آمادگی های لازم برای آموزش 2 پودمان (2 نیمسال) برای مهارت آموزان پذیرفته شده با رعایت کیفیت، جامعیت و با توجه به شرایط فعلی یعنی زندگی، آموزش و کوشش در دوران کرونا با رعایت فاصله اجتماعی و ملاحظات ایمنی تاکید شد.

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 89480

به "آموزش مجازی بعضی دروس به مهارت آموزان ماده 28" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش مجازی بعضی دروس به مهارت آموزان ماده 28"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید