گوشی شیائومی بلک شارک 4 پرو دوربین سه گانه با هوش مصنوعی خواهد داشت

به گزارش مجله سرگرمی، شیائومی میخواهد به احتمال بسیار فراوان به زودی از گوشی بلک شارک 4 پرو رونمایی کند. به همین دلیل به تازگی مدیرعامل بلک شارک نمونه تصویر ثبت شده توسط دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی این گوشی را هم منتشر کرد.

گوشی شیائومی بلک شارک 4 پرو دوربین سه گانه با هوش مصنوعی خواهد داشت

سری گوشی های بلک شارک از محبوب ترین محصولات گیمینگ بازار به حساب می آیند و تا به امروز مدل های مختلفی از آن ها با قیمت مناسب و قدرت سخت افزاری بسیار بالا راهی بازار شده اند. جدیدترین سری از این گوشی ها با نام بلک شارک 4 راهی بازار خواهند شد که به نظر می رسد فعلا شامل دو مدل استاندارد و پرو می شوند.

اما خبر جدیدی که منتشر شده، در رابطه با مدل پرو یعنی بلک شارک 4 پرو است که گفته می گردد مانند گوشی نسل گذشته از سه دوربین روی پنل پشتی خود بهره می برد؛ دوربین هایی که به لطف هوش مصنوعی می توانند در فرایند پردازش تصویر به گوشی در ثبت تصاویر باکیفیت یاری کند.

به تازگی لو ویبینگ هم در حساب رسمی خود در ویبو اشاره ای به گوشی گیمینگ جدید شیائومی داشت و گفت این گوشی ها در دست ساخت قرار دارند که تصور می شد منظور از گوشی گیمینگ همان بلک شارک 4 باشد. البته ویبینگ در آن پست به این نکته هم اشاره نمود که اگر به این گوشی علاقه مند هستیم باید اندکی منتظر بمانیم؛ اما دقیقا معین نکرد تا چه اندازه. حال با انتشار نمونه تصویر ثبت شده توسط این گوشی، به نظر می رسد باید طی هفته های آینده شاهد رونمایی از آن باشیم.

البته تنها با یک تصویر نمی توان قضاوت کرد بلک شارک 4 پرو یک گوشی قدرتمند در زمینه عکاسی و فیلم برداری است و این انتظار هم از یک گوشی گیمینگ نمی رود تا در حد و اندازه های پرچم دارهای معمولی در این بخش ظاهر گردد. در رابطه با گوشی گیمینگ بلک شارک 4 پرو تا به این لحظه خبرهای زیادی منتشر نشده اما می توانیم با اطمینان بگوییم از پردازنده اسنپدراگون 888 در آن استفاده گردد.

در رابطه با مدل استاندارد اما به لطف اطلاعاتی که در کنسول گوگل پلی، گواهی 3C، وب سایت TENNA و بنچمارک گیک بنچ منتشر شده، جزئیات خوبی را می دانیم که از جمله آن ها می توان به تجهیز آن به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، شارژر 120 واتی با قابلیت شارژ باتری این گوشی از 0 تا صد در مدت 15 دقیقه، پردازنده اسنپدراگون 870 و نمایشگر 6.67 اینچی با رفرش ریت 120 هرتز اشاره نمود. البته به نظر می رسد قابلیت های دو گوشی سوا از پردازنده، با یکدیگر برابر باشد.

گفتنی است در رابطه با قیمت، تاریخ دقیق رونمایی و عرضه این گوشی ها و اینکه چه مدل دیگری قرار است به همراه آن ها رونمایی و راهی بازار گردد اطلاعات زیادی در اختیار نداریم اما انتظار می رود به زودی خبرهایی پیرامون آن ها منتشر گردد.

منبع: GSMArena

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 135898

به "گوشی شیائومی بلک شارک 4 پرو دوربین سه گانه با هوش مصنوعی خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی شیائومی بلک شارک 4 پرو دوربین سه گانه با هوش مصنوعی خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید