کامیابی نیا: امیدوارم لیگ را به خاتمه برسانیم، دغدغه مالی بازیکنان برطرف شود

به گزارش مجله سرگرمی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسوولان باشگاه زحمات زیادی می کشند و امیدوارم دغدغه های مالی اعضای تیم برطرف شود تا تمرکز بازیکنان روی مسائل فنی باشد.

کامیابی نیا: امیدوارم لیگ را به خاتمه برسانیم، دغدغه مالی بازیکنان برطرف شود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کمال کامیابی نیا در مورد شرایط تمرینات پرسپولیس پس از تعطیلات بلند مدت در جمع خبرنگاران گفت: مسوولان باشگاه در این مدت تلاش زیادی کردند تا تمریناتمان را از سر بگیریم. امیدوارم همینگونه تمرینات را دنبال کنیم و مسابقات هم از سر گرفته شود. بدنساز تیم تست آمادگی بدنی از تمام بازیکنان گرفت. شرایط خیلی خوب نبود اما بد هم نبود اما امیدوارم تا زمان باقی مانده به شروع لیگ به شرایط آرمانی برسیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد ادامه لیگ گفت: در مورد این موضوع صحبت های زیادی اجرا شده است. وزارت بهداشت اعلام کرده که تیم ها مجوز برگزاری تمرین را دارند و مسابقات هم باید با رعایت نکات بهداشتی برگزار شود امیدوارم ما هم بتوانیم لیگ را به انتها برسانیم.

وی در مورد شرایط مالی بازیکنان پرسپولیس گفت: مهدی رسول پناه به عنوان سرپرست باشگاه زحمات زیادی کشیده است و مقداری از مطالبات بازیکنان پرداخت شده است. امیدوارم حامی مالی هم به تعهدات خود عمل کند. امیدوارم شرایط همین گونه پیش رود تا دغدغه مالی بازیکنان برطرف شود.

کامیابی نیا در مورد اینکه در صورت تعطیلی لیگ ممکن است قرارداد بازیکنان کسر شود، گفت: در این باره باید همفکری صورت گیرد. الان نه اتحادیه بازیکنان وجود دارد و نه مربیان. باید تصمیم گیری مناسب صورت بگیرد. من فکر می کنم این بیماری کووید 19 در این چند وقت از بین نرود و باید با آن کنار بیاییم. معلوم نیست که چه زمانی واکسن این بیماری ساخته شود اما باید فکر اساسی صورت بگیرد.

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 92475

به "کامیابی نیا: امیدوارم لیگ را به خاتمه برسانیم، دغدغه مالی بازیکنان برطرف شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامیابی نیا: امیدوارم لیگ را به خاتمه برسانیم، دغدغه مالی بازیکنان برطرف شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید