پورموسوی: تورنمنت سن پترزبورگ عیار تیم را معین می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان خاطرنشان کرد که حضور در تورنمنت بین المللی سن پترزبورگ باعث می گردد تا بازیکنان محک مناسبی بخورند.

پورموسوی: تورنمنت سن پترزبورگ عیار تیم را معین می نماید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سید سیروس پورموسوی، گفت: مرحله استعدادیابی تمام شده و 70 درصد از بازیکنان مد نظرمان را انتخاب نموده ایم. از فردا تمرینات خود را با بازیکنان نهایی در مجموعه یزدان شروع خواهیم کرد تا برنامه های خود را به مرحله اجرا برسانیم.

او ادامه داد: در اردوی مرحله اول که از فردا شروع می گردد هدف مان بالا بردن سطح آمادگی جسمانی بازیکنان است. تمرینات دیگری نیز در دستور تمرینی بازیکنان وجود دارد و سعی می کنیم به مرز آمادگی خوبی از لحاظ جسمانی برسیم.

پورموسوی در ادامه گفت: قبل از اعزام به تورنمنت بین المللی سن پترزبورگ روسیه، سه اردو داریم. اردوی اول که از فردا شروع می گردد؛ اردوی دوم از 24 تا 31 اردیبهشت ماه احتمالاً در خوزستان و مجدداً اول خرداد در تهران اردو خواهیم داشت.

وی در ادامه ابراز کرد: در تورنمنت سن پترزبورگ با تیم های آرژانتین، یونان و ترکیه هم گروه هستیم و با توجه به این که تمامی تیم ها مرتباً با تغییر سن روبرو هستند، هیچ شناختی از آن ها نداشته و فیلم بازی در اختیارمان نیست. ضمن این که بازیکنانی که با خود می بریم برای اولین بار هست که در بازی های برون مرزی شرکت می نمایند.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ادامه داد: کسب تجربه مهم ترین هدف ما است و نتیجه گیری در اولویت آخر ما محسوب می گردد. در اردوهایی که برگزار می کنیم سعی مان بر این است تا چند بازی محبت آمیز داخلی برگزار کنیم تا بازیکنان به هماهنگی تیمی برسند و آماده رقابت با رقیبان خود در تورنمنت بین المللی شوند.

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 21079

به "پورموسوی: تورنمنت سن پترزبورگ عیار تیم را معین می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورموسوی: تورنمنت سن پترزبورگ عیار تیم را معین می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید