پردیس کشاورزی دانشگاه تهران تفاهم نامه همکاری با دانشگاه فنی درسدن آلمان و 4 دانشگاه اسپانیا منعقد کرد

به گزارش مجله سرگرمی، پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران با دانشگاه فنی درسدن آلمان و 4 دانشگاه اسپانیا تفاهم نامه همکاری در قالب پروژه اراسموس پلاس منقعد کرد

پردیس کشاورزی دانشگاه تهران تفاهم نامه همکاری با دانشگاه فنی درسدن آلمان و 4 دانشگاه اسپانیا منعقد کرد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران با دانشگاه فنی درسدن آلمان تفاهم نامه همکاری در قالب پروژه اراسموس پلاس منقعد کرد. این تفاهم نامه تا خاتمه ژوئن 2023 اعتبار دارد.

این دانشگاه همچنین تفاهم نامه ای با چهار دانشگاه اسپانیا در قالب پروژه اراسموس پلاس در زمینه تبادل دانشجو و استاد منعقد کرده است که براساس آن، طول مدت دوره حضور دانشجویان در دانشگاه های اسپانیا بین سه تا پنج ماه برنامه ریزی شده است. دانشگاه های اسپانیا براساس این تفاهم نامه، پذیرای دانشجویان و استادان از همه رشته های پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران هستند.

اراسموس پلاس، پروژه ای برای تبادل دانشجو و اعضای هیات علمی بین دانشگاه های کشور های عضو اتحادیه اروپا و سایر نقاط جهان است که با هدف سازمان دهی تبادل دانشجو و استاد برنامه ریزی شده است. اتحادیه اروپا در قالب این پروژه، از تبادل دانشجو و استاد بین این کشور ها حمایت مالی نیز می کند.

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 132590

به "پردیس کشاورزی دانشگاه تهران تفاهم نامه همکاری با دانشگاه فنی درسدن آلمان و 4 دانشگاه اسپانیا منعقد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پردیس کشاورزی دانشگاه تهران تفاهم نامه همکاری با دانشگاه فنی درسدن آلمان و 4 دانشگاه اسپانیا منعقد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید