ویسی پس از شکست سنگین مقابل آلومینیوم: خجالت آور است!

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی فولاد خوزستان گفت: بد بازی کردیم و باید از طرفداران معذرت خواهی کنیم.

ویسی پس از شکست سنگین مقابل آلومینیوم: خجالت آور است!

به گزارش خبرنگاران، عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از ملاقات تیمش مقابل آلومینیوم که با شکست سه بر صفر همراه بود، گفت: در این مسابقه مانند ملاقات با پرسپولیس، دو نیمه متفاوت داشتیم که در نیمه های دوم بسیار غیرقابل هضم، زشت و زننده بازی کردیم و تنبیه شدیم. اینقدر خجالت آور است که نمی توانم از مردم هم معذرت خواهی کنم.

وی در ادامه انتقاداتش از عملکرد شاگردانش گفت: در نیمه دوم در تمام نقاط زمین، بد بودیم و بد گل خوردیم. چنین نتیجه و نمایشی در فکر من نمی گنجد. به تیم آلومینیوم تبریک می گویم که در نیمه دوم تیم برتر بود. آنها می توانستند گل های بیشتری بزنند و شاید خدا به ما رحم کرد که سه گل خوردیم. پس از ملاقات قبلی گفتیم باید جبران کنیم که نشد و این بار باید با تمام وجود جبران کنیم. باید در حد نام فولاد بازی کنیم.

سرمربی فولاد درخصوص کار سخت فولادمردان در ادامه مسابقات توضیح داد: لیگ برتر مانند جام حذفی نیست که با یک شکست، حذف شویم و باید ریکاوری روحی و روانی کنیم. پنج روز دیگر بازی داریم و باید ببینیم ایراد کار کجاست تا به بازی ها برگردیم. اگر اینگونه ادامه بدهیم، کار ما در چهار، پنج هفته نخست بسیار خطرناک و سخت می گردد. من هم مانند طرفداران از نتیجه ناراحت هستم و امیدوارم هفته آینده جبران کنیم.

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 163903

به "ویسی پس از شکست سنگین مقابل آلومینیوم: خجالت آور است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویسی پس از شکست سنگین مقابل آلومینیوم: خجالت آور است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید