والیبال ایران مقابل اوکراین مغلوب شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران از کره جنوبی، تیم والیبال دانشجویان ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال دانشجویان دنیا امروز پنجشنبه در سالن یوئمجو شهر گوانجو به مصاف اوکراین رفت که این بازی در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به سود اوکراین به اتمام رسید.

والیبال ایران مقابل اوکراین مغلوب شد

شاگردان پیمان اکبری ست اول را با نتیجه 25 بر 23 به سود خود به انتها رساندند. ایران در ست دوم هم پیروز شد اوکراین را با نتیجه 25 بر 15 شکست بدهد تا یک قدم دیگر با پیروزی فاصله داشته باشد. با این حال اوکراینی ها در ست سوم به خودشان آمدند و توانستند این ست را با نتیجه 25 بر 21 سود به خود تمام نمایند تا کار به ست چهارم کشیده گردد.

در ست چهارم هم این اوکراینی ها بودند که با توجه به قدرت بازیکن شماره 9 خود و آبشارهای او توانستند با نتیجه 25 بر 19 به رجحان برسند.

این ست با حساسیت زیادی دنبال شد و بازیکنان دو تیم سعی در این داشتند که بازی را به سود خود تمام نمایند. با این حال اشتباه داور در اعلام یک امتیاز به سود اوکراین، باعث اعتراض پوریا فیاضی شد. این اعتراض داور را واداشت تا به وی یک کارت زرد نشان بدهد. اعتراضات ایران اما همچنان ادامه داشت و همین مسئله کارت قرمز داور به ایران و اعلام یک امتیاز به سود اوکراین را در پی داشت.

در ست پنجم هم روند پیروزیت اوکراین ادامه داشت و این تیم توانست با نتیجه 15 بر 12 ایران را شکست بدهد تا به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کند.

حدود هفت هزار تماشاگر که اغلب آنها دانش آموز کره ای بودند در سالن مسابقه حضور داشتند و بازی را تماشا کردند. همچنین تعدادی از تماشاگران ایرانی در سالن بودند و تیم ایران را مورد تشویق خو قرار دادند.

همچنین پارک کی وون سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران به همراه رئیس فدراسیون والیبال کره جنوبی هم در سالن حضور داشتند.

تیم والیبال ایران در بازی بعدی خود برای کسب عناوین پنجم تا هشتم به مصاف تیم شیلی خواهد رفت.

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 46511

به "والیبال ایران مقابل اوکراین مغلوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبال ایران مقابل اوکراین مغلوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید