مهم ترین احتمالات نقل و انتقالاتی لیگ برتر انگلیس

به گزارش مجله سرگرمی، احتمالات زیادی درباره جابجایی تابستانی تیم های لیگ برتر انگلیس وجود دارد.

مهم ترین احتمالات نقل و انتقالاتی لیگ برتر انگلیس

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، رسانه های انگلیسی در مورد آخرین احتمالات جابجایی تابستانی لیگ برتر جزیره اخباری را منتشر کردند.

بر این اساس در آرسنال آدریان رابیوت از پاری سن ژرمن و توماس پارتی از اتلتیکو مادرید در اولویت فهرست خرید و پیر امریم اوبامیانگ رفتنی است. تیم چلسی جورجینیو و ویلیان را به فروش برساند و دکلان رایس هافبک ملی پوش وستهام را جذب کند. اورتون به دنبال خرید هیروینگ لوزانو و متی لانگستف از ناپولی و نیوکاسل است و مورگان اشنایدرلین از این باشگاه رفتنی است.

لیورپول که قهرمانی اش قطعی به نظر می رسد سادیو مانه را از دست می دهد اما خواستار تیمو ورنر و کالیدو کولیبالی از لایپزیک و ناپولی است. نلسون سمدو از بارسلونا در فهرست خرید منچسترسیتی است اما داوید سیلوا قصد جدایی دارد و کوشش ها برای تمدید قرارداد لروی سانه زیاد است.

منچستریونایتد میخواهد تا قرارداد ادیون ایگالو را قطعی کند و جیدون سانچو را از دورتموند می خواهد، احتمال جدایی پل پوگبا هم زیاد است. نیوکاسل قصد فروش والنتینو لازارو را گرفته است اما می خواهد گرت بیل و ادینسون کاوانی را از رئال مادرید و پاری سن ژرمن جذب کند. تاتنهام هم تصمیم گرفته تا ریان فریزر و تانگی دومبله را از بورنموث و آمیان جذب کند و احتمال جدایی هری کین بیشتر از همواره است.

4048/

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 91944

به "مهم ترین احتمالات نقل و انتقالاتی لیگ برتر انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین احتمالات نقل و انتقالاتی لیگ برتر انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید