مقام سوم مسابقات آنلاین کشوری سپک تاکرا به ورزشکار مراغه ای رسید

به گزارش مجله سرگرمی، سعید حسامی ملی پوش مراغه ای مقام سوم مسابقات آنلاین زیر 18 سال کشوری ضربه تک پا در رشته سپک تاکرا را کسب کرد.

مقام سوم مسابقات آنلاین کشوری سپک تاکرا به ورزشکار مراغه ای رسید

به گزارش خبرنگار از ،غلامرضا عبدی رییس کمیته سپک تاکرا آذربایجان شرقی روز پنج شنبه در گفتگو با ایرنا گفت: در این مسابقات 200 سپک تاکرا کار از سراسر کشور حضور داشتند که در پایان سپک تاکرا کار زنجانی با 310 ضربه تک پا مقام نخست، سپک تاکرا کار اراکی با 300 ضربه تک پا مقام دوم و سعید حسامی با 294 ضربه تک پا مقام سوم کشور را کسب کردند.

او اضافه نمود: این مسابقات به صورت آنلاین و با حضور داوران کشوری و زیر نظر کمیته کشوری سپک تاکرا برگزار شد.

او گفت: بیشترین تعداد ضربه تک پا در عرض سه دقیقه از قواعد این دوره از مسابقات بود.

عبدی گفت: این مسابقات طرحی ابتکاری از سوی کمیته کشوری بود که به دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مسابقات ورزشی به صورت غیرحضوری و آنلاین برگزار شد.

رییس کمیته سپک تاکرا آذربایجان شرقی اضافه نمود: ملی پوشان سپک تاکرا کار آذربایجان شرقی در این روز های کرونایی با تمرین در منزل آمادگی خود را حفظ کردند.

سپک تاکرا شبیه والیبال بوده، اما برای گذراندن توپ از تور به جای دست از پا استفاده می شود، این بازی از ورزش های بومی جنوب شرق آسیا بوده و در تایلند، مالزی، لائوس و اندونزی بسیار محبوب است.

اندازه زمین و ارتفاع تور در این بازی شبیه بدمینتون بوده و هر تیم 3 بازیکن دارد و هر تیمی که بتواند 2 ست از 3 ست بازی را از آن خود کند برنده مسابقه خواهد بود، هر ست 21 امتیاز دارد و در ست سوم تنها کسب 15 امتیاز برای پیروز شدن تیم ها کافی است.

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 87127

به "مقام سوم مسابقات آنلاین کشوری سپک تاکرا به ورزشکار مراغه ای رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام سوم مسابقات آنلاین کشوری سپک تاکرا به ورزشکار مراغه ای رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید