فرنگی کاران جوان سرشاخ با ستاره ها

به گزارش مجله سرگرمی، تیم ملی کشتی فرنگی راهی مجارستان شد تا علاوه بر برپایی یک اردوی مشترک با این تیم با ترکیبی از نفرات جوان و با تجربه در تورنمنت سطح بالای مجارستان هم حضور داشته باشد.

فرنگی کاران جوان سرشاخ با ستاره ها

رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جایزه بزرگ مجارستان با حضور کشتی گیران مطرح دنیا روزهای 4 و 5 اسفندماه در شهر گیور مجارستان برگزار می گردد. تیم منتخب کشتی فرنگی برای حضور در این مسابقات راهی مجارستان شده است. این تیم یک اردوی یک هفته ای مشترک با کشور میزبان دارد و بعد از آن هم باید در مسابقات جایزه بزرگ به میدان برود. مسابقاتی که به نظر از سطح بسیار بالایی برخوردار است و بسیاری از کشورهای مطرح با نفرات عنوان دار خود راهی این مسابقات می شوند. در این رقابت ها تیم کشتی فرنگی آذربایجان با نفرات مطرحی همچون الدانیز عزیزلی قهرمان دنیا در وزن 55 کیلوگرم، رسول چونایف قهرمان دنیا و دارنده مدال برنز المپیک در وزن 72 کیلوگرم و صباح شریعتی دارنده مدال برنز المپیک در وزن 130 کیلوگرم حاضر می شود.

کیم هیون وو قهرمان المپیک و دنیا و ریو هان سو قهرمان دنیا در اوزان 67 و 75 کیلوگرم از کره جنوبی، شینیبو اوتا نایب قهرمان المپیک در وزن 60 کیلوگرم از کشور ژاپن، رضا کایالپ قهرمان دنیا و دارنده مدال نقره المپیک در سنگین وزن از ترکیه، ویکتور نمس قهرمان دنیا در وزن 75 کیلوگرم از صربستان به همراه نفرات مطرحی از کشور میزبان در این رقابت ها حضور دارند که به همین دلیل سطح مسابقات حتما بالا می رود. علاوه بر این نفرات ، کشتی گیرانی از کشورهای الجزایر، بلاروس، شیلی، چین، چک، دانمارک، استونی، فنلاند، گرجستان، آلمان، ایتالیا، مولداوی، نروژ، رومانی، اسلواکی، سوئد، اوکراین و آمریکا در این مسابقات شرکت می نمایند.

محمد بنا هم یک تیم جوان و آینده دار را راهی این رقابت ها نموده است. تیمی جوان که بعضی از نفراتش حتی تا به حال به تورنمنت های بین المللی هم اعزام نشده اند. جوانانی با آتیه ای که می توانند با حضور در این مسابقات تجربیات زیادی را کسب نمایند و به امیدهای کشتی ایران در آینده تبدیل شوند.

در ترکیب تیم اعزامی به مسابقات بین المللی مجارستان در وزن 55 کیلوگرم رضا خدری، در وزن 60 کیلوگرم شیرزاد بهشتی طلا، در وزن 63 کیلوگرم محمد نوربخش و میثم دلخانی، در وزن 67 کیلوگرم محمد الیاسی، در وزن 72 کیلوگرم محمدرضا آقانیا، در وزن 77 کیلوگرم پیغام بویری، در وزن 82 کیلوگرم جمال اسماعیلی، در وزن 87 کیلوگرم یوسف قادریان، در وزن 97 کیلوگرم حسن آریایی نژاد و در وزن 130 کیلوگرم شهاب قوره جیلی نفرات اعزامی به مسابقات بین المللی مجارستان هستند. اگر چه بعضی از نفرات حاضر در ترکیب این تیم شاید با تجربه باشند اما میدان دادن به بعضی از نفرات جوان دل شیر می خواست که سرمربی فعلی تیم ملی کشتی فرنگی دارد و بارها این را ثابت نموده که از میدان دادن به جوانان هراسی ندارد.

البته در این سفر محمد بنا به دلیل مسائل شخصی در کنار تیم قرار ندارد و به جای او نصر نوربخش در کنار تیم قرار دارند. مسابقات مجارستان در رنکینگ اتحادیه دنیای تاثیر گذار است و موفقیت در این مسابقات می تواند اهمیت زیادی داشته باشد.

ص 5

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13081

به "فرنگی کاران جوان سرشاخ با ستاره ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرنگی کاران جوان سرشاخ با ستاره ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید