شرایط حضور دانشجویان ساکن شهرهای قرمز دانشگاه تهران در خوابگاه خبرنگاران

به گزارش مجله سرگرمی، معاونت دانشجویی دانشگاه تهران شرایط حضور دانشجویان ساکن شهرهای قرمز این دانشگاه را به خوابگاه گفت.

شرایط حضور دانشجویان ساکن شهرهای قرمز دانشگاه تهران در خوابگاه خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت دانشجویی دانشگاه تهران در اطلاعیه شرایط بازگشت و حضور دانشجویان تائید شده ساکن نیمسال دوم 1400-1399 (بهمن 99) در خوابگاه های دانشگاه تهران را گفت.

در این اطلاعیه آمده است: دانشجویانی که در شهر های قرمز ساکن هستند از 21 فروردین ماه 1400 امکان ورود به خوابگاه را خواهند داشت.

- دانشجویانی که علائم بیماری کرونا یا سرماخوردگی دارند، یا در دوره قرنطینه بعد از بیماری (تا دو هفته پس از شروع بیماری) قرار دارند تا قبل از اطمینان از سلامت خود، از مراجعه به خوابگاه جداٌ خودداری کنند.

- با هدف حفظ سلامت دانشجویان و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی؛ ارزیابی سلامت و غربالگری دانشجویان در بازگشت و قبل از ورود به خوابگاه تدارک دیده شده است و با توجه به محدودیت انجام معاینه پزشکی، سایر دانشجویان ساکن (به غیر از بند 1 و 2) می توانند طبق برنامه زمانبندی و اولویت های ذیل بر اساس حروف الفبای نام خانوادگی خود، نسبت به حضور در خوابگاه اقدام کنند.

-دانشجویانی که تا به امروز پیروز به حضور در خوابگاه نشده اند؛ لازم است براساس فرایند طراحی شده در یکسال گذشته به سامانه گلستان بخش پیشخوان خدمت مراجعه و فرایند مذکور را تکمیل کنند؛ لذا از مراجعه حضوری به خوابگاه جداٌ خودداری فرمایند.

-در خصوص برگزاری دروس عملی؛ اداره کل امور خوابگاه ها منتظر برنامه ریزی آموزش دانشگاه می باشد تا زمینه لازم را متناسب با نیاز دانشجویان فراهم نماید.

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 137876

به "شرایط حضور دانشجویان ساکن شهرهای قرمز دانشگاه تهران در خوابگاه خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط حضور دانشجویان ساکن شهرهای قرمز دانشگاه تهران در خوابگاه خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید