سقوط یک فروند هواپیمای سبک در پاریس؛ مرگ 4 نفر

به گزارش مجله سرگرمی، در جریان سانحه هوایی در شرق پایتخت فرانسه و سقوط یک فروند هواپیمای سبک چهار نفره، چند تن کشته شدند.

سقوط یک فروند هواپیمای سبک در پاریس؛ مرگ 4 نفر

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رسانه ها عصر یکشنبه به وقت تهران از سقوط یک فروند هواپیمای سبک در شرق پاریس، پایتخت فرانسه خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه یک فروند هواپیمای رابین دی آر400 که از شهرستان بووه در شمالی غربی پاریس پرواز نموده بود، نزدیک زمینی در سنت پاتس در شرق پاریس سقوط کرد.

در جریان این سانحه هوایی چهار نفر کشته شدند. فرانسه از اعزام تیمی برای یافتن علت این سانحه خبر داده است. هنوز هویت جان باختگان این سانحه هویی تعیین نشده است. دی آر400،یک هواپیمای تک موتوره از نوع چهار نفره سبک ساخت شرکت پی یر رابین اوی یشن است.

چندی قبل نیز رسانه ها از سانحه هوایی برای یکی از ثروتمندان فرانسه و مرگ وی خبر دادند. اولیویه داسو قانونگذار 69 ساله فرانسوی در جریان سقوط بالگرد حامل وی در شمال غربی فرانسه جان خود را از دست داد. این سانحه هوایی در منطقه کالوادو در شمالی غربی فرانسه رخ داد .

داسو از نمایندگان حزب جمهوری خواستار، عظیم ترین حزب راست میانه در فرانسه بود.دبیرکل این حزب، از سال 2007 تا 2012 نیکولا سارکوزی رئیس جمهور پیشین بود.

اولیویه داسو فرزند موسس گروه هوا فضا و نرم افزار معروف داسو و از سرمایه داران عظیم فرانسه بود.گروه هوانوردی داسو یک شرکت هواپیماسازی فرانسوی فراوری کننده هواپیماهای نظامی و جت سفارشی و شخصی است.

.

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 142832

به "سقوط یک فروند هواپیمای سبک در پاریس؛ مرگ 4 نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط یک فروند هواپیمای سبک در پاریس؛ مرگ 4 نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید