سامانه پاسخگویی به شرکت های خلاق راه اندازی شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی وفناوری، بیش از 800 شرکت خلاق در امسال به زیست بوم فناوری و نوآوری افزوده شدند. پس با توجه به افزایش کمی تعداد شرکت های خلاق و توسعه کیفی برنامه های زیست بوم توسعه صنایع خلاق، این ضرورت احساس می شد تا یک مرکز آنلاین پاسخگویی به سوالات شرکت های خلاق تاسیس گردد.

سامانه پاسخگویی به شرکت های خلاق راه اندازی شد

عدم آشنایی متقاضیان پذیرش در برنامه شرکت های خلاق و شرکت های پذیرفته شده با قوانین و آیین نامه ها، مانعی برای توسعه برنامه شرکت های خلاق محسوب می گردد.

از این رو، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اقدام به راه اندازی مرکز پاسخگویی آنلاین به شرکت های خلاق نموده است. تاسیس این مرکز باعث می گردد تا تمام متقاضیان تاسیس شرکت خلاق و مدیران شرکت های تاسیس شده به صورت عادلانه به اطلاعات مورد نظرشان دسترسی داشته باشند.

این مسئله یکی از مقدمات تشکیل دولت الکترونیک است که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یکی از پیشگامان و ترویج نمایندگان آن محسوب می گردد.

برای آشنایی بیشتر شرکت های خلاق با قوانین، آیین نامه ها و فرآیندهای ثبت نام، یک سامانه آنلاین پاسخگویی، راه اندازی شد. همچنین فعالان حوزه شرکت های خلاق می توانند، مسائل مربوط به ثبت نام و ارزیابی و حمایت از شرکت ها و امور اطلاع رسانی را به صورت برخط و مکتوب به وسیله سامانه پاسخگویی crm.isti.ir دنبال نمایند.

کاربران در این سامانه می توانند سوالات خود را پیرامون موضوعات مختلف مطرح نمایند و پاسخ آن را به وسیله همین سامانه دریافت نمایند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 100306

به "سامانه پاسخگویی به شرکت های خلاق راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه پاسخگویی به شرکت های خلاق راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید