رهگیری بمب افکن های روسی توسط جنگنده های انگلیسی

به گزارش مجله سرگرمی، جنگنده های تایفون نیروهای واکنش سریع انگلیس روز پنج شنبه برای اسکورت دو بمب افکن توپولف-160 روسیه که در شمال سواحل اسکاتلند مشاهده شده بودند به پرواز درآمدند.

رهگیری بمب افکن های روسی توسط جنگنده های انگلیسی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، جنگنده های تایفون نیروهای واکنش سریع انگلیس، برای اسکورت دو هواپیمای نظامی توپولف-160 روسیه به پرواز درآمدند، البته آنها حریم هوایی انگلیس را نقض نکردند.

مقامات نظامی انگلیسی یادآور شدند که رهگیری بمب افکن های روسی توسط جنگنده های ما و دیگر هواپیماهای ناتو برای سومین بار در هفته جاری، نشان دهنده تعهد ما در برابر محافظت و تامین امنیت حریم هوایی این کشور است.

بر اساس این اطلاعات، هواپیمای بمب افکن توپولف-160 روسی در شمال سواحل اسکاتلند مشاهده شد و سپس در امتداد ساحل غربی ایرلند به پرواز خود ادامه دادند.

چند روز پیش هم فرماندهی پدافند هوایی آمریکای شمالی نیز خاطرنشان کرد که دو فروند هواپیمایای شناسایی روسیه از نوع توپولف- 142 توسط جنگنده های CF-18 کانادایی و هواپیماهای F-22 آمریکایی در سواحل آلاسکا رهگیری شدند.

بر اساس این اطلاعات، هواپیماهای روسی حریم هوایی ایالات متحده یا کانادا را نقض نکردند و در کل حدود چهار ساعت در آسمان بین المللی و از فاصله 50 مایل دریایی (کمتر از 100 کیلومتر) در نزدیکی سواحا آلاسکا پرواز کردند.

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 76505

به "رهگیری بمب افکن های روسی توسط جنگنده های انگلیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهگیری بمب افکن های روسی توسط جنگنده های انگلیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید