علت حذف عادل فردوسی پور تعیین شد

به گزارش مجله سرگرمی، تهران (پانا) - محسن سرافراز رئیس اسبق صداوسیما درباره عادل فردوسی پور و تعطیلی برنامه 90 توضیحاتی داد.

علت حذف عادل فردوسی پور تعیین شد

به گزارش روزنامه شرق، محسن سرافراز رئیس اسبق صداوسیما درباره عادل فردوسی پور و تعطیلی برنامه نود گفت: در دوره ما فشار برای تعطیلی برنامه 90 بود، منتها مجموعه تصمیمات این بود که این کار انجام نگردد. اما به نظرم در دوره بعد خواستند مدیر مجموعه شبکه 3 خودش را نشان دهد و او هم یاری نموده که این برنامه تعطیل گردد. مدیران شبکه سه تصور می کردند می توانند شبیهش را درست نمایند که خب نتوانستند!

او در جواب به این سوال که فردوسی پور چه خطری برای صداوسیما داشت، گفت: هیچ خطری. ایشان در حوزه تخصصی خودش در همان چارچوب اگر کار کند، تهیه نماینده، مجری و برنامه ساز پیروز است و چون در اوج پیروزیت او برنامه اش حذف شد، به یک جور عقده برای کسانی که سال ها این برنامه را دنبال می کردند، تبدیل شده است.

سرافراز درباره صحبت های جبلی که گفته ممکن است برنامه ایشان برگردد شرح داد: این یکی از مسائل نظام حکمرانی ماست که خیلی راحت پیاده شان می نمایند. خیلی افراد به راحتی حذف شده و کنار گذاشته می شوند. این کار اشتباه است، چون انگیزه ها کم و افراد به دردبخور کم می شوند. میدان به دست افراد متظاهر و ضعیف تر می افتد.

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 163613

به "علت حذف عادل فردوسی پور تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت حذف عادل فردوسی پور تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید