دستگیری 2 محتکر اقلام بهداشتی در اصفهان

به گزارش مجله سرگرمی، دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از دستگیری 2 نفر از محتکران اقلام بهداشتی به اتهام افساد فی الارض در اصفهان اطلاع داد.

دستگیری 2 محتکر اقلام بهداشتی در اصفهان

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، علی اصفهانی سه شنبه سیزدهم اسفند اضافه نمود: این افراد در ارتباط با احتکار اقلام و کالاهای بهداشتی نظیر ماسک و الکل و دستکش و کشف داروهای تقلبی دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: دستور ویژه در ارتباط با رصد، شناسایی و بازرسی از تمامی مراکزی که ظن به انبار کردن و احتکار کالاهای حوزه سلامت در آنها می رود صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان اضافه نمود: عمل اشخاصی که با سوء استفاده از وضع موجود مبادرت به احتکار یا عرضه نکردن اقلام پیشگیری از کرونا ویروسی می نمایند می تواند مشمول عنوان اخلال در نظام مالی حوزه سلامت و یا ارتکاب جنایت علیه تمامیت جسمانی آحاد جامعه باشد و حسب مورد مجازات های حبس و یا مجازات مربوط به جرم افساد فی الارض را در پی داشته باشد.

اصفهانی توضیح داد: به عنوان مدعی العموم به همه افرادی که مبادرت به انبار و نگهداری کالاهایی شامل، ماسک یا دستکش و اقلام ضدعفونی نماینده نموده اند، 24 ساعت زمان داده می گردد تا با هماهنگی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نسبت به توزیع و فروش بنا به نرخ های مصوب اقدام نمایند و در در غیر این صورت به صورت قاطع با مرتکبان برخورد خواهد شد.

بر اساس آمارهای رسمی تا ظهر روز دوشنبه دوازدهم اسفندماه در مجموع در استان اصفهان تا به امروز 68 بیمار مبتلا به ویروس کرونا شناسایی شدند که تا به امروز آزمایش 2 مورد آن مثبت بوده است.

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 74151

به "دستگیری 2 محتکر اقلام بهداشتی در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری 2 محتکر اقلام بهداشتی در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید