خرج سنگینی که کودک گیمر روی دست پدرش گذاشت!

به گزارش مجله سرگرمی، تهران (پانا) - کودک گیمر که با کارت اعتباری پدرش اقدام به انجام بازی آنلاین می کرد هزاران دلار به او ضرر زد.

خرج سنگینی که کودک گیمر روی دست پدرش گذاشت!

به گزارش خبرنگاران، با فراگیرشدن تلفن های همراه هوشمند بازی های یارانه ای مختلف بیش از پیش در دسترس بچه ها قرار گرفته است. اکنون بچه ها با در اختیار داشتن یک تلفن همراه قادرند بازی های دلخواه خود را انجام دهند که البته با وجود ایجاد یک سرگرمی، می تواند مضرات زیادی را نیز به همراه داشته باشد.

از آسیب به سلامت جسمی و روانی کودک گرفته تا هزینه های سرسام آور! اتفاقی که به تازگی برای یک زوج جوان آمریکایی رخ داد و او زمانی متوجه هزینه هنگفت بازی فرزندش با تلفن همراه شد که دیگر دیر شده بود. جورج پسر این زوج مبلغ 16000 دلار از کارت اعتباری آن ها برای انجام بازی خرج نموده بود.

جسیکا و جانسون هیچ کدام تنظیمات پیشگیرانه را روی اکانت خود فعال ننموده بودند و به همین دلیل جورج 6 ساله با استفاده از کارت اعتباری مرتبط بسته های هزاران دلاری را در تلفن همراه خردیاری و بازی های مورد علاقه خود را دنبال نموده بود. این پسر به سرعت به حلقه های طلای 99.99 دلار رسید، زیرا هرچقدر بیشتر هزینه می کرد شخصیت ها و ویژگی های بیشتری در این بازی در اختیار او قرار می گرفت.

جانسون، تنها پس از تماس با شرکت اپل و مشاهده لیست هزینه های کارت اعتباری خود متوجه شد که این پول توسط پسر 6 ساله اش هزینه شده است. او وقتی آیکون sonic the hegehog را دید فهمید که پسرش سرگرم بازی بوده است، اما دیگر زمان برای انجام هر کاری دیر شده بود. شرکت اپل به دلیل گذشت 60 روز از انجام بازی از بازپرداخت مبلغ خودداری کرد.

جانسون در این باره گفت: آن ها گفتند امکانش وجود ندارد، چون من در مدت 60 روز پس از ثبت این هزینه ها تماس نگرفتم نمی توانند کاری انجام دهند. به دلیل آنکه من طی 60 روز با آن ها تماس نگرفته بودم و احتمال می دادم شاید یک کلاهبرداری باشد.

لازم به ذکر است؛ ماجرای بازی این پسر 6 ساله با تلفن همراه در حالی سوژه رسانه ها می گردد که در سال 2018 نیز یک مرد 31 ساله پس از سرگرم شدن به بازی مورد علاقه خود با تلفن همراه خرجی 70000 دلاری را روی دست خانواده اش گذاشته بود.

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 127510

به "خرج سنگینی که کودک گیمر روی دست پدرش گذاشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرج سنگینی که کودک گیمر روی دست پدرش گذاشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید