خبرنگاران نوازی: پنالتی شهرخودرو گرفته نشد

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- مربی تیم فوتبال شهرخودرو، گفت: داور پنالتی ما را برابر حریف اماراتی اعلام نکرد که همین مساله در فرایند بازی و معین نتیجه تاثیرگذار بود.

خبرنگاران نوازی: پنالتی شهرخودرو گرفته نشد

محمد نوازی دوشنبه شب پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل شباب الاهلی امارات در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: هرچند در نیمه نخست کمی دفاعی بازی کردیم اما عملکرد خوبی داشتیم و در نیمه دوم شرایط بازی را تغییر دادیم.

وی با بیان اینکه تیمش بر خلاف فرایند بازی گل دریافت کرد، ادامه داد: زمانیکه بازی بدون گل در جریان بود، داور به سود ما پنالتی نگرفت. اگر پنالتی اعلام می شد، شرایط ملاقات به طور کلی تغییر می کرد.

نوازی گفت: در طول سه هفته گذشته طبق برنامه هایی که پیاده کردیم، بچه ها خیلی خوب کار نموده بودند. نیمه دوم بازی دست ما بود و برخلاف جریان بازی گل خوردیم و یک توپ هم به تیرک دروازه زدیم. امیدوارم بتوانیم استراحت خوبی برای بازی بعدی داشته باشیم.

وی با تمجید از میزبانی قطری، شرح داد: شرایط به گونه ای است که هیچ کشوری میزبانی را قبول نمی کرد و باید از قطری ها تشکر کنم. یکسری نواقص هست و ما در هتل مشکلاتی داریم، اما در مجموع شرایط خوب است و استادیوم هم عالی بود.

مربی شهر خودرو گفت: در چنین فصلی از سال، هوای استادیوم عالی بود و حتی در جریان بازی احساس سرما به من دست داد و شرایط برای بازیکنان خوب بود. اگر غیر از این بود، هر دو تیم در اواخر بازی به مشکل می خوردند. امیدوارم قطری ها جام جهانی را هم به همین شکل و بدون مشکل برگزار نمایند.

نوازی درباره بازی های آینده شهر خودرو و شرایط ریکاوری گفت: شرایط برای همه تیم ها یکسان است. تنها کاری که می توانیم انجام بدهیم، ریکاوری خوب است که بعد از سه روز دوباره بازی کنیم.

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: ایرنا
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 110214

به "خبرنگاران نوازی: پنالتی شهرخودرو گرفته نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نوازی: پنالتی شهرخودرو گرفته نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید