خبرنگاران برگزیدگان جشنواره عکس و کلیپ تاریخ و تمدن دشتی معرفی شدند

به گزارش مجله سرگرمی، بوشهر- خبرنگاران- جشنواره عکس و کلیپ تاریخ و تمدن شهرستان دشتی استان بوشهر روز شنبه خاتمه یافت و برگزیدگان آن معرفی شدند.

خبرنگاران برگزیدگان جشنواره عکس و کلیپ تاریخ و تمدن دشتی معرفی شدند

به گزارش خبرنگاران، براساس رای هیات داوران این جشنواره در بخش عکس سه نفر تقدیر و سه نفر نیز بدون اولویت برگزیده معرفی شدند و در بخش کلیپ نیز یک اثر به عنوان برگزیده و 2 اثر دیگر مورد تقدیر قرار گرفتند.

هیات داوران این جشنواره در بخش عکس حسین تیموری، زینب محمودی، اهورا موسوی، علی علیپور، ساناز موسوی، سولماز موسوی، مجتبی اسدی، رسول قاسمی، علی شادمهر، کامران رحیمی، نرگس عاشوری و علیرضا علیزاده به عنوان نفرات بخش عکس جشنواره هستند.

دبیر جشنواره و مدیر انجمن سینمای جوانان استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی، انجمن سینمای جوانان دشتی، شهرداری و شورای اسلامی شهر خورموج با هدف شناسایی و ظرفیت سنجی هنرمندان حوزه عکاسی و فیلم شهرستان دشتی و نگاهی به حوزه تاریخ و تمدن غنی این شهرستان برگزار گردید.

عبدالرحمن برزگر اضافه نمود: 266 قطعه عکس و 13 کلیپ به جشنواره رسید که پس از بحث و آنالیز هیات داوران 20 قطعه عکس به نمایشگاه و پنج کلیپ به بخش فیلم راه یافتند.

برزگر افزود: مجتبی عمار لو، سولماز موسوی، ساناز موسوی، کامران رحیمی و حمید ظریف خواه نفراتی هستند که آثار آنها به بخش کلیپ جشنواره راه یافتند.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان بوشهر افزود: برگزاری نمایشگاه و اکران کلیپ ها به شکل آنلاین و به وسیله پلتفرم میدیو انجام خواهد شد.

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: ایرنا
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 145462

به "خبرنگاران برگزیدگان جشنواره عکس و کلیپ تاریخ و تمدن دشتی معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برگزیدگان جشنواره عکس و کلیپ تاریخ و تمدن دشتی معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید