خبرنگاران ارتش در هر شرایطی آماده خدمت به ملت است

به گزارش مجله سرگرمی، تهران - خبرنگاران - فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: با برگزاری رژه خدمت در کشور ثابت کردیم که ارتش جمهوری اسلامی ایران در هر شرایطی آماده خدمت رسانی به ملت ایران است.

خبرنگاران ارتش در هر شرایطی آماده خدمت به ملت است

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد روز آدینه در حاشیه مراسم رژه خدمت که به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران (29 فروردین) در مرکز آموزش های شهید امان اللهی نیروی زمینی ارتش برگزار گردید در جمع خبرنگاران اضافه کرد: با توجه به شرایط خاصی که سال جاری بر کشور حاکم است، به خوبی تدبیر شد که سال جاری به جای رژه نظامی، رژه خدمت را در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه امیدوارم در سال های بعد شرایط عادی گردد تا بتوانیم رژه دوره های قبل خود را برگزار کنیم، تاکید نمود: ارتش امروز با برگزاری رژه خدمت در سطح کشور ثابت کرد که در هر شرایطی آماده خدمت رسانی به ملت شریف ایران است.

به گزارش خبرنگاران، مراسم رژه خدمت ارتش با شعار مدافعان وطن، یاوران سلامت صبح امروز با حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر سرلشگر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر دریادار حبیب الله سکمک معاون هماهنگ نماینده ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر سرتیپ عزیز نصیر زاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در مرکز آموزش های شهید امان اللهی نیروی زمینی ارتش در تهران و همزمان در سراسر کشور آبرگزار گردید.

در این رژه، نمونه هایی از تجهیزات برطرف آلودگی، بیمارستان های سیار، خودروهای طراحی و بهینه شده و همچنین کمک های مومنانه کارکنان ارتش برای امدادرسانی به ملت شریف ایران در مبارزه با ویروس کرونا از مقابل صندلی ویژه عبور کرد.

این رژه همزمان با تهران در 24 مرکز استان برگزار و یگان های حاضر در آن بلافاصله پس از عبور از صندلی، برای برطرف آلودگی و ضد عفونی معابر و همچنین اقدامات مردم کمک بلافاصله به مناطق کم برخوردار و دورافتاده اعزام شدند.

امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سال 1358 روز 29 فروردین را روز ارتش نامگذاری کردند. از همان سال تا به امروز در این روز، یگان های نمونه ارتش جمهوری اسلامی یاران در استان های کشور مراسم ویژه ای برگزار می نمایند که سال جاری به دلیل شیوع بیماری کرونا این مراسم در قالب رژه خدمت یگان های ارتش با عنوان مدافعان وطن یاوران سلامت برگزار گردید که نمایش جنبه ای دیگر از خدمات و اقتدار ارتش جمهوری اسلامی است.

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: ایرنا
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 84912

به "خبرنگاران ارتش در هر شرایطی آماده خدمت به ملت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ارتش در هر شرایطی آماده خدمت به ملت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید