خبرنگاران آتش سوزی در فلوریدا هزاران نفر را بی خانمان کرد

به گزارش مجله سرگرمی، نیویورک- خبرنگاران- آتش سوزی در جنگل های فلوریدا باعث تخلیه مناطقی از این ایالت و بی خانمانی هزاران نفر شد در حالیکه آتش همچنان ادامه دارد.

خبرنگاران آتش سوزی در فلوریدا هزاران نفر را بی خانمان کرد

آتش نشانان پاناندل فلوریدا همچنان به نبرد با آتش سوزی گسترده که منجر به نابودی هزاران هکتار از درختان و ویران شدن ده ها خانه و اجبار به تخلیه 1600 نفر شد، ادامه می دهند.

شریان اصلی حمل و نقل در فلوریدا به دلیل دودگرفتگی دو طرف جاده پنساکولا بسته شد و درختان کاج جنگلی با برگ های سوزنی و برگ های خشک شده آنها منبع اصلی تغذیه این آتش سوزی بوده اند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

نیکی فرید کمیسیونر کشاورزی این ایالت به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفته است ماموران آتش نشانی به طور شبانه روزی برای مهار آتش سوزی تلاش می کنند اما پایان یافتن این تهدید به زودی محقق نمی شود و بارش بارانی هم در کار نیست.

وی از ساکنان خواست تا هوشیار باشند و برای آتش سوزی که محل زندگی آنها را متاثر می سازد، آماده باشند.

در بخش سانتا روزا واقع در شرق پنساکولا، آتش سوزی 2 هزار هکتاری، منجر به تخلیه 1100 خانه شد و با گذشت 2 روز از این آتش سوزی هنوز به بخش زیادی از ساکنان این مناطق اجازه بازگشت به منازل خود داده نشده است.

به گفته فرید این آتش سوزی از روز دوشنبه آغاز شد که در اثر اقدام یک پیمانکار خصوصی از کنترل خارج شد. شرایط محیطی اعم از طوفان، رطوبت کم و وزش شدید باد باعث گسترش آتش شده است.

وزش باد در روز جمعه هم بر دامنه آتش افزود و مقامات محلی تایید کرده اند 13 خانه در اثر این آتش سوزی، ویران شده اند.

در منطقه والتون هم آتش سوزی 575 هکتاری باعث تخلیه حدود 500 نفر شد. مقامات آنجا گفتند که چندین سازه در این آتش سوزی از دست رفته است که 65 درصد آن در صبح پنجشنبه رخ داد. فرید گفت تا به امروز حدود 33 سازه آسیب دیده است.

مایکل آدکینسون کلانتر والتون در کنفرانس خبری اظهار کرد: کسانی که از آنها خواسته شده بود خانه خود را ترک کنند اما جایی برای رفتن نداشتند، در یک دبیرستان در جنوب والتون اسکان یافته اند.

تقریباً در کل فلوریدا امسال کمتر از حد معمول بارندگی رخ داده است. خشکی به سوختن آتش سوزی کمک می کند و باد خشک هم مقصر واقعی گسترش آتش به حساب می آید.

با این حال تا به امروز گزارشی از مصدومیت یا فوت گزارش نشده است.

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: ایرنا
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 89579

به "خبرنگاران آتش سوزی در فلوریدا هزاران نفر را بی خانمان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آتش سوزی در فلوریدا هزاران نفر را بی خانمان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید