حضور مدیرعامل سابق استقلال در تمرین تیم ملی فوتبال

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 17 در چمن اصلی استادیوم آزادی برگزار گردید.

حضور مدیرعامل سابق استقلال در تمرین تیم ملی فوتبال

* این تمرین طبق اعلام فدراسیون فوتبال با حضور محدود اهالی رسانه شروع شد.

* دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال ایران از ابتدایی تمرین امروز بازیکنان را دور خود جمع کرد و برای دقایقی طولانی برای آنها صحبت کرد.

* رفت و آمد اصحاب رسانه برای پوشش این تمرین باعث شد تا سرمربی تیم ملی خواهان سکوت در گفتگوی بین خبرنگاران با روابط عمومی فدراسیون گردد تا بازیکنان تمرکز لازم برای تمرین را پیدا نمایند.

* سختگیری های نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا سبب شد تا تنها 15 دقیقه به خبرنگاران و عکاسان اجازه حضور در تمرین داده گردد. در این بین یک عکاس کره ای هم حضور داشت که لحظه به لحظه تمرین را از مترجم خود درباره گفتگوی ساده بین آنها می پرسید.

* دراگان اسکوچیچ برخلاف کارلوس کی روش بازیکنان تیم ملی را در منطقه ای که عکاسان حضور داشتند تمرین داد تا آنها بتوانند عکس های مناسبی را تهیه نمایند.

* تمام بازیکنان تیم ملی ایران در تمرین امروز حضور داشتند و هیچ یک از آنها زیر نظر کادر پزشکی به طور اختصاصی تمرین نمی کرد.

* سردی هوای تهران باعث شد تا امیر عابدزاده هنگام تمرینات کششی با گرمکن به تمرین بپردازد.

* احمد مددی مدیرعامل پیشین استقلال که ریاست استادیوم آزادی را عهده دار است هنگام خروج خبرنگاران به محل تمرین تیم ملی آمد تا همراه با ناصر فریاد شیران به تماشای این تمرین بپردازند.

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 161591

به "حضور مدیرعامل سابق استقلال در تمرین تیم ملی فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور مدیرعامل سابق استقلال در تمرین تیم ملی فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید