تکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی، تیم منتخب مردان ایران نفرات خود را شناخت

به گزارش مجله سرگرمی، سازمان تیم های ملی اسامی مردان هوگوپوش اعزامی به سومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی آسیا 2019 - کیش را خاطرنشان کرد.

تکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی، تیم منتخب مردان ایران نفرات خود را شناخت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا (G2) در سه بخش کیوروگی، پومسه و پاراتکواندو و در رده های سنی نوجوانان و بزرگسالان از روز 9 اسفندماه در در مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش شروع می گردد و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.

مردان ملی پوش تکواندو کشورمان که تمرینات خود را از روز 29 دی ماه برای حضور در مسابقات جهانی شروع نموده اند به منظور آمادگی هرچه بیشتر در این رویداد شرکت می نمایند.

اسامی تکواندوکاران اعزامی به این رقابت ها از سوی سازمان تیم های ملی به توضیح ذیل اعلام شده است: وزن اول (54- کیلوگرم): آرمین هادی پور - حمیدرضا صدری وزن دوم (58- کیلوگرم): ابراهیم صفری - محمدحسن پلنگ افکن وزن سوم (63- کیلوگرم): سروش احمدی - حمیدرضا هادیان وزن چهارم (68- کیلوگرم): میرهاشم حسینی - امیرمحمد بخشی وزن پنجم (74- کیلوگرم): سیداحمد خسروفر - مهدی جلالی وزن ششم (80 کیلوگرم): عرفان ناظمی - محمدعلی خسروی وزن هفتم (87- کیلوگرم): محمدرضا خانی - مهدی خدابخشی وزن (87+ کیلوگرم): سجاد مردانی - سعید رجبی راهنمایی این نفرات برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی است.

لازم به ذکر است؛ این رقابت ها G2 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می گیرد.

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11911

به "تکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی، تیم منتخب مردان ایران نفرات خود را شناخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی، تیم منتخب مردان ایران نفرات خود را شناخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید