توسعه زیرساخت های اقامتی در روستاهای هدف گردشگری شهرستان شفت

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شفت از بهره برداری از 2 واحد اقامتگاهی بوم گردی در شهرستان شفت در آینده نزدیک خبر داد.

توسعه زیرساخت های اقامتی در روستاهای هدف گردشگری شهرستان شفت

میراث آریا: روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان، رسول فروغی در روز 27 شهریورماه 1400، با اعلام این خبر گفت: بنا بر سیاست گذاری های اجرا شده به منظور افزایش ظرفیت اقامتی شهرستان شفت و اهمیت گردشگری روستایی در توسعه اقتصاد محلی و ایجاد اشتغال پایدار، این دو واحد اقامتگاهی بوم گردی در روستاهای هدف گردشگری شهرستان شفت در آینده نزدیک به بهره برداری خواهند رسید.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شفت اضافه کرد: این دو طرح مجموعا دارای پنج باب سوییت اقامتی بوده و با بهره برداری از این طرح ها برای پنج نفر اشتغالزایی به طور مستقیم اشتغال زایی خواهد شد.

فروغی با اشاره به استقبال سرمایه گذاران نسبت به ایجاد اقامتگاه های بوم گردی در شهرستان شفت اضافه کرد: در حال حاضر 10 اقامتگاه بوم گردی در سطح شهرستان شفت مشغول فعالیت هستند که با بهره برداری از این دو طرح، مجموع تعداد اقامتگاه های بوم گردی شهرستان به عدد 12 خواهد رسید و بررسی پرونده سه طرح درخواستی هم در دستورکار این اداره قرار گرفته است.

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 158962

به "توسعه زیرساخت های اقامتی در روستاهای هدف گردشگری شهرستان شفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه زیرساخت های اقامتی در روستاهای هدف گردشگری شهرستان شفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید