تاکید بر ضرورت شتاب بخشیدن به روند توسعه بیش از پیش استان یزد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس دفتر رئیس جمهور به منظور آنالیز برنامه ریزی های اجرا شده برای سفر کاروان تدبیر و امید، وارد استان یزد شد.

تاکید بر ضرورت شتاب بخشیدن به روند توسعه بیش از پیش استان یزد

به گزارش خبرنگاران، محمود واعظی روز شنبه در بدو ورود به فرودگاه شهید صدوقی یزد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان یزد از مردم متدین و سختکوش برخوردار است، گفت: معتقدیم هر آنچه برای توسعه استان سرمایه گذاری گردد، مردمان توانمندی دارد که می توانند این سرمایه گذاری ها را به نحو احسنت مدیریت و اداره نموده و کالاها و اجناس باکیفیتی فراوری نمایند که جنبه صادراتی دارد.

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در تهران با حضور بخش خصوصی و غیردولتی به منظور ایجاد شتاب در توسعه استان یزد، اظهار کرد: در پی این جلسات مقرر شده رقم قابل توجهی در بودجه سفر استانی رئیس جمهور برای توسعه و تکمیل زیرساخت های استان یزد اختصاص یابد که این بودجه تا انتها 99 به طور کامل عملیاتی خواهد شد.

واعظی با بیان اینکه استان یزد استعداد کارهای بزرگ داشته و از زیرساخت ها و سرمایه انسانی خوبی برخوردار است، گفت: استان یزد در بخش های مختلف از جمله حمل و نقل، کشاورزی، پزشکی، گردشگری و صنعتی از توانمندی ها و ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار است و در جلساتی که با حضور مدیران بانک های کشور، بخش خصوصی و بنگاه های غیردولتی داشتیم، مصمم هستیم همه ظرفیت های استان را فعال سازیم تا روند توسعه استان بیش از پیش شتاب بگیرد.

رئیس دفتر رئیس جمهور اضافه کرد: استان یزد از بخش خصوصی بزرگ و سرمایه گذاران توانمندی برخوردار است و امیدواریم علاوه بر سرمایه گذاری دولت در زیرساخت ها، چندین برابر آن را بخش خصوصی و بانک ها برای توسعه استان اختصاص دهند.

واعظی همچنین با تاکید بر اینکه کشور به سمت استفاده از شرکت های دانش بنیان حرکت می نماید، گفت: استان یزد از فارغ التحصیلان دانشگاهی و دانشگاه های خوبی در زمینه علوم دانشگاهی برخوردار است و معتقدیم این استان می تواند، به عنوان پایلوت در راستا توسعه شرکت های دانش بنیان گام بردارد.

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 58430

به "تاکید بر ضرورت شتاب بخشیدن به روند توسعه بیش از پیش استان یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید بر ضرورت شتاب بخشیدن به روند توسعه بیش از پیش استان یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید