تامین 700 تن سیب و پرتقال شب عید لرستانی ها

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، عبدالرضا بازدار امروز شنبه در جریان بازدید از سردخانه های ذخیره میوه، گوشت، مرغ، برنج و شکر ویژه شب عید گفت: با عنایت به تجارب سنوات قبل و برنامه ریزی های صورت گرفته، تدارک ذخیره سازی و تهیه میوه و سایر مایحتاج شب عید هم استانی های عزیز از ماه های قبل صورت گرفته است.

تامین 700 تن سیب و پرتقال شب عید لرستانی ها

وی با بیان اینکه تاکنون بالغ بر 700 تن سیب و پرتقال با کیفیت مطلوب به سرخانه ها حمل شده و درصورت احتیاج هم تدابیر لازم اندیشیده شده است، توضیح داد: همچنین به میزان کافی مرغ و گوشت منجمد نیز در سردخانه های استان موجود است که با هماهنگی ستاد تنظیم بازار استان آمادگی توزیع از اواخر اسفند ماه امسال و اوایل سال آینده در تمامی شهرستان های استان فراهم شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان یادآور شد: شهروندان و هم استانی های عزیز مسئله ای درخصوص تامین میوه و مایحتاج شب عید نخواهند داشت.

بازدار با اشاره به اینکه تمامی مایحتاج و اقلام ضروری ایام پایانی سال در سردخانه ها و انبارهای استان ذخیره سازی شده است، اضافه نمود: تمامی اقلام ضروری توسط شبکه توزیع کاملا گسترده ستاد تنظیم بازار، سازمان صنعت، معدن تجارت، شرکت پشتیبانی امور دام، سازمان تعاون روستایی و اتحادیه های روستایی و عشایری بین هم استانی های عزیز در سراسر استان عرضه خواهد شد.

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13528

به "تامین 700 تن سیب و پرتقال شب عید لرستانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین 700 تن سیب و پرتقال شب عید لرستانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید