تأسیس دانشکده تخصصی بندری و دریایی در دانشگاه علم و صنعت

به گزارش مجله سرگرمی، تهران (پانا) - معاون وزیر راه و شهرسازی از تأسیس دانشکده بندری و دریایی در دانشگاه علم و صنعت در آینده نزدیک اطلاع داد.

تأسیس دانشکده تخصصی بندری و دریایی در دانشگاه علم و صنعت

به گزارش فارس، محمد راستاد امروز در مراسم امضای 2 قرارداد سرمایه گذاری تأمین و تحویل 10 فروند شناور راهنمابر به میزان 3907 میلیارد ریال و تفاهم نامه همکاری های فنی و تخصصی و پژوهشی سازمان بنادر و دریانوردی و دانشگاه علم و صنعت گفت: سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه فعالیت های تخصصی دریایی مطالعه و پژوهش را در دستور کار خود قرار داده است.

وی اضافه نمود: فضای حمل و نقل دریایی به شدت متأثر از تجارت جهانی و منطقه ای است و احتیاج به آینده نگری، پژوهش و آنالیز شرایط داریم تا رقابت پذیری را ارتقا دهیم و سهم بیشتری از حمل ونقل دریایی جذب کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: در نظر داریم به واسطه ضرورت تربیت نیروهای متخصص در کشور زمینه را برای متمرکز کردن آموزش ها فراهم کنیم.

راستاد اضافه نمود: در گذشته عمده نیروهای متخصص برای ارتقا و جذب یافته های جدید به خارج کشور راهنمایی می شدند اما برنامه ریزی نموده ایم با الگوگیری از تأسیس دانشکده راه آهن در دانشگاه علم و صنعت در بخش دریا و بندر نیز دانشکده تخصصی مربوط به لجستیک و حمل ونقل دریایی و بندری راه اندازی کنیم.

بنابراین گزارش در ادامه این مراسم رئیس دانشگاه علم و صنعت نیز گفت: در دانشگاه علم و صنعت غیر از حمل ونقل دریایی دیگر مدهای حمل ونقل آموزش داده می گردد.

جبارعلی ذاکری اضافه نمود: دانشگاه علم و صنعت ضمن همکاری با دانشگاه های آلمان مذاکراتی با دانشگاه شانگهای داشته است که ا میدواریم از ظرفیت این دانشگاه ها برای آموزش اساتید و دانشجویان خود بهره مند شویم.

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 130003

به "تأسیس دانشکده تخصصی بندری و دریایی در دانشگاه علم و صنعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأسیس دانشکده تخصصی بندری و دریایی در دانشگاه علم و صنعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید