برگزاری جشن های عروسی در مکان های باور نکردنی

به گزارش مجله سرگرمی، جشن عروسی تشریفات و رسوم خاص خود را دارد، اما افرادی هستند که می خواهند جشنی متفاوت، بیاد ماندنی و حتی عجیبی داشته باشند!

برگزاری جشن های عروسی در مکان های باور نکردنی
جشن عروسی در همه جای جهان وجود دارد که با توجه به آداب و رسوم مردم آن منطقه برگزار می گردد. ولی برخی از زوج ها پیرو هیچ قائده و قانونی نیستند و به دنبال هیجان، متفاوت بودن و یا علاقه شخصی، نقشه های دیگری برای جشن عروسی خود دارند که همه را شگفت زده می نمایند و یک روز بیادماندنی برای خود و دیگران می سازند.

تابحال شاید مدلهای مختلفی از رسوم عجیب مردم در جشن عروسی را شنیده باشید مثل بشقاب شکستن، له کردن پا، درخت کاشتن، تخم مرغ شکستن و یا حتی کارت عروسی های خلاقانه اما اکنون میخواهیم به سراغ مکان های متفاوت و عجیب برویم که افرادی حتی با وجود خطرات احتمالی جشن عروسی خود را آنجا برگزار نموده اند.

جشن عروسی در معدن طلا

برگزاری جشن عروسی در معدن طلا همراه با تور شهر ارواح در امریکا وجود دارد که برای زوج هایی که می خواهند متفاوت باشند 1182 پوند هزینه دارد. در این شهر، ساختمان های قدیمی، انبار قدیمی، ماشین ،اتوبوس و لوله های زنگ زده پشت صحنه عکس های عروسی زوج ها می گردد.

جشن عروسی در بیمارستان

گاهی وقتها مشخص مکان جشن عروسی به شرایط و اتفاقات بستگی دارد، مثلا این زوج دو ماه مانده به عروسی متوجه بیماری ریوی عروس شدند و به این خاطر او را در بیمارستان بستری کردند، اما چون عروس مدت زمان زیادی برای پیوند ریه باید در بیمارستان می ماند تصمیم گرفتند که جشن عروسی خود را در بیمارستان برگزار نمایند.

جشن عروسی در محل های خطرناک

برخی ها هم عاشق هیجان هستند و این سبب می گردد که این هیجان را حتی در جشن عروسی خود هم جای دهند و برای برگزرای مراسم عروسی به جاهای هیجان انگیز و گاهی اوقات خطرناک بفرایند.

عروسی در ارتفاعات

عروسی روی صخره

عروسی بین زمین و آسمان

جشن عروسی زیر آب

جدیدا افرادی که علاقه زیادی به دریا و ماهی دارند عروسی خود را زیر آب جشن میگیرند. برخی ها زیر آکواریوم های عظیم و افرادی هم برای برگزاری عروسی با لباس های غواصی به زیر اقیانوس می فرایند تا مراسم عروسی خود را تاجایی که می توانند به یاد ماندنی نمایند!!

عروسی در اقیانوس

عروسی زیر آکواریوم

ازدواج زیر آب

جشن عروسی های خنده دار

عروسی در تراکتور

عروسی روی جت اسکی

عروسی در زندان قدیمی

برگزاری جشن عروسی در مکانهای غیرقابل باور

عروسی در گاراژ متروکه

مراسم ازدواج در غار

مراسم ازدواج در چادر

مراسم عروسی در غار قندیل بسته

عروسی در ساحل

جشن عروسی در جنگل

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: setare.com
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 117067

به "برگزاری جشن های عروسی در مکان های باور نکردنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشن های عروسی در مکان های باور نکردنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید