بدشانسی دست بردار ستاره اینتر نیست

به گزارش مجله سرگرمی، استفانو سنسی، ستاره ایتالیایی اینتر باز هم دچار مصدومیت شده است.

بدشانسی دست بردار ستاره اینتر نیست

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بدشانسی ها برای استفانو سنسی تمامی ندارد و این هافبک ایتالیایی باز هم مصدوم شده است. فصل برای استفانو سنسی بسیار خوب شروع شده و او حتی عنوان بهترین بازیکن ماه سپتامبر سری آ را نیز از آن خود کرد، اما از آن مقطع این بازیکن مکررا دچار آسیب دیدگی شده است.

استفانو سنسی در ملاقات مقابل ناپولی مصدوم شد و به نظر می رسد برای مدتی قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. استفانو سنسی امروز تست های پزشکی را سپری نموده و آزمایشات موید آن است یک مصدومیت جدید در استخوان ناوی پای چپ این بازیکن وجود دارد.

استفانو سنسی در فصل جاری تنها 12 بازی در ترکیب ابتدایی تیمش قرار گرفته و در بسیاری از مسابقات به دلیل مصدومیت غایب بوده است. در اوایل فصل و بعد از عملکرد درخشان این هافبک 24 ساله، اخباری در خصوص تمایل تیم های بزرگ از جمله بارسلونا به خرید این بازیکن منتشر شد، اما حالا تعیین نیست با توجه به شرایط فیزیکی نه چندان خوب استفانو سنسی، آیا بارسا دیگر علاقمند به خرید او خواهد بود یا خیر. این هافبک ریزنقش یکی از بازیکنان مهم تیم ملی ایتالیا به شمار می آید و روبرتو مانچینی نیز امیدوار است تا شروع رقابت های یورو 2020، استفانو سنسی در شرایط مساعدی قرا گیرد.

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 69657

به "بدشانسی دست بردار ستاره اینتر نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدشانسی دست بردار ستاره اینتر نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید