انریکه ایگلسیاس مشاور ویژه موگرینی در امور ونزوئلا شد

به گزارش مجله سرگرمی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اقدام به انتصاب یک اقتصاددان به نام انریکه ایگلسیاس به عنوان مشاور ویژه خود برای امور ونزوئلا کرد.

انریکه ایگلسیاس مشاور ویژه موگرینی در امور ونزوئلا شد

سرویس مطبوعاتی بخش دیپلماتیک اتحادیه اروپا امروز سه شنبه در بیانیه ای خاطرنشان کرد، فدریکا موگرینی، رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در راستای تعهد قاطع این اتحادیه به یک راهکار صلح آمیز و دموکراتیک برای بحران ونزوئلا و در راستای تداوم بحث ها و مذاکراتی که در قالب گروه تماس بین المللی برای ونزوئلا انجام شدند، تصمیم گرفت انریکه ایگلسیاس را به عنوان مشاور ویژه خود برای ونزوئلا منصوب کند.

دیپلمات های اروپایی می گویند، این انتساب موجب افزایش و تقویت تعاملات سیاسی و دیپلماتیک به شکلی پایدار درارتباط با وضعیت ونزوئلا خواهد شد.

انریکه ایگلسیاس سابق بر این به عنوان وزیر خارجه اروگوئه نیز خدمت نموده و مدتی نیز به عنوان رئیس بانک توسعه قاره آمریکا فعالیت داشته است.

به این ترتیب ایگلسیاس به اتحادیه اروپا و گروه تماس بین المللی ونزوئلا در زمینه گام های بالقوه در راستای هدف رسیدن به راهکار صلح آمیز و دموکراتیک برای بحران ونزوئلا به وسیله انتخابات آزاد و عادلانه مشاوره خواهد داد.

گروه تماس بین المللی ونزوئلا اخیراً در پاسخ به بحران در این کشور بعد از تشدید اعتراضات علیه دولت نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا تشکیل شد. ، ایسنا

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 25766

به "انریکه ایگلسیاس مشاور ویژه موگرینی در امور ونزوئلا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انریکه ایگلسیاس مشاور ویژه موگرینی در امور ونزوئلا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید