انتقاد از رفتار نفرت انگیز اپل با شرکت های فعال در اپ استور

به گزارش مجله سرگرمی، بری دیلر یکی از مشهورترین مدیران اجرایی شرکت های رسانه ای در آمریکا به شدت از رفتار اپل در زمینه تعامل با دیگر شرکت های تجاری انتقاد کرد.

انتقاد از رفتار نفرت انگیز اپل با شرکت های فعال در اپ استور

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، بری دیلر هزینه هایی که اپل از شرکت ها بابت انتشار اپلیکیشن های آنها در اپ استور دریافت می نماید را ناعادلانه دانست و رفتار اپل با شرکت های مختلف را نفرت انگیز توصیف کرد.

اپل حق السهمی 30 درصدی از درآمد اپلیکیشن های مختلف فعال در اپ استور آیفون دریافت می نماید و بسیاری از شرکت ها این مبلغ را ناعادلانه می دانند. اپل همچنین اجازه نمی دهد شرکت های دیگر به وسیله اپ استور، اپلیکیشن های مستقلی برای بازاریابی یا فروش اپلیکیشن های ثالث عرضه نمایند.

کوشش شرکت اپیک گیمز در این زمینه منجر به حذف اپلیکیشن آن از اپ استور اپل و شکایت متقابل این شرکت شد و درگیری دو طرف در دادگاه ادامه دارد.

بری دیلز رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل اجرایی شرکت های اکسپدیا و اینتر اکتیو کورپوریشن، در مصاحبه خود با شبکه سی ان بی سی اپل را به دریافت هزینه های اضافی از شرکت های تجاری متهم کرد و اضافه نمود اقدامی که اپل در قبال مشتریان خود انجام می دهد، اقدامی جنایتکارانه است.

وی اضافه نمود: اپل با همکاری آلفابت، شرکت مادر تخصصی گوگل، یک شرایط شبه انحصاری ایجاد نموده است. دریافت 30 درصد حق السهم کاملا غیرمنطقی است.

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 147531

به "انتقاد از رفتار نفرت انگیز اپل با شرکت های فعال در اپ استور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد از رفتار نفرت انگیز اپل با شرکت های فعال در اپ استور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید