امینی: دنبال ارتقای مدال در اینچئون هستیم، 44 قایقران به کره اعزام می شوند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، غلامرضا امینی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: کاروان قایقرانی ایران با 33 ورزشکار مرد و 11 قایقران زن در هفدهمین دوره از بازی های آسیایی حضور پیدا خواهد نمود.

امینی: دنبال ارتقای مدال در اینچئون هستیم، 44 قایقران به کره اعزام می شوند

وی با بیان اینکه روز گذشته حکم ریاست خود را از وزارت ورزش و جوانان دریافت نموده است، ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان آقایان مرادی و ناصر طالبی را به ترتیب با عنوان دبیر و نایب رئیس فدراسیون قایقرانی معرفی نموده است که من این همکاری را به فال نیک می گیرم. مرادی از زحمتکشان شنا بوده و آشنایی خوبی با ورزش های آبی دارد. این تعامل با وزارت ورزش و جوانان و همکاری با دوستان قدیمی اتفاق بسیار خوشایندی در قایقرانی است.

رئیس فدراسیون قایقرانی هر موفقیت احتاقتصادی در بازی های آسیایی را متوجه زحمت مدیران گذشته اعلام نمود و اضافه نمود: مدیران و دوستان عزیزم در قایقرانی در سال های گذشته با برنامه ریزی و علاقه کار نموده اند و هر موفقیتی در اینچئون کسب شود، به زحمات آنها باز می شود و همین جا اعلام می کنم هرگونه ناکامی در قایقرانی مقصری جز من ندارد.

رئیس فدراسیون قایقرانی، طالبی را یکی از اعضای خانواده این رشته دانست و گفت: طالبی بیش از 6 سال دبیر فدراسیون قایقرانی بوده و قبل از آن هم به عنوان رئیس هیات قایقرانی اصفهان مشغول به کار بوده است. وی از کارشناسان خوب وزارت ورزش و جوانان است که در بوکس نیز فعالیت داشته است. ناصر طالبی در قایقرانی نیز از کارشناسان با دانش است و آمدن ایشان را در این فدراسیون به فال نیک می گیرم.

وی اضافه نمود: وحید مرادی نیز از خانواده ورزش است و سال ها به عنوان دبیر ورزش های آبی فعالیت داشته و تمایل خودش در انتخاب به عنوان دبیر تاثیرگذار بوده است. نظر مثبت وزارت نیز به ما یاری می نماید تا از این تعامل نهایت استفاده را ببریم.

امینی با اشاره به برنامه های خود در فدراسیون قایقرانی توضیح داد: من با سه برنامه در انتخابات فدراسیون قایقرانی شرکت کردم، برنامه اول، برنامه کوتاه مدت و مربوط به بازی های آسیایی اینچئون بود. برنامه دوم به المپیک برزیل مربوط می شود و برنامه سوم نیز برنامه 20 ساله فدراسیون است که البته چند سال از آن نیز گذشته و اقداماتی نیز در این خصوص اجرا شده است.

رئیس فدراسیون قایقرانی با اشاره به اینکه هیچ حاشیه ای نمی تواند فدراسیون قایقرانی را با مشکل روبرو کند، اعلام کرد: خوشبختانه در گذشته در این فدراسیون آنقدر به زیر ساخت ها توجه شده است که مسائل و مسائل حاشیه ای نتوانسته نفوذی در برنامه های فدراسیون داشته باشد.

وی با اشاره به مسائل اقتصادی در فدراسیون قایقرانی شرح داد: این مسائل برای همه فدراسیون ها وجود دارد، اما متوجه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیست. جا دارد در همین جا از یاری ها و همکاری های مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک تشکر کنم. در حال حاضر تمام اردوهای ما در حال پیگیری است. تیم ملی کاناپولو با 36 ورزشکار راهی مسابقات قهرمانی دنیا در فرانسه می شود. همچنین تیم روئینگ جوانان به مسابقات قهرمانی آسیا در تایوان اعزام خواهد شد.

امینی اضافه نمود: با موافقت کمیته ملی المپیک ورزشکاران ما در رشته قایقرانی 9 تا 10 روز زودتر راهی اینچئون می شوند تا با شرایط و تجهیزات آنجا آشنا شوند.

رئیس فدراسیون قایقرانی در پاسخ به این سئوال که آیا رفت و آمدهای مکرر در فدراسیون قایقرانی تمرکز ورزشکاران را بهم نریخته است، گفت: به هر حال این رفت و آمدها تاثیرگذار خواهد بود. در این دو سال بارها سرپرست فدراسیون عوض شده یا بحث تعلیق وجود داشته، اما این مسائل تاثیری روی ورزشکاران و پیشکسوتان نگذاشته است و همانطور که شاهد بودیم ما با 20 مدال طلا و چندین مدال دیگر توانستیم به عنوان قهرمانی رقابت های آسیا برسیم.

وی نتایج مسابقات آسیایی آب های آرام را در دو بعد برای فدراسیون مهم دانست و اعلام نمود: ما در این رقابت ها به دو مورد توجه کردیم یکی کسب رده بندی و رتبه ای که بدست آوردیم و دوم مقایسه با دیگر ورزشکاران آسیا.

امینی اضافه نمود: مهمتر از شرکت در چنین مسابقه هایی این است که بتوانیم شرایط خودمان را با دیگر رقبا مقایسه کنیم و به فکر حل مسائل و ضعف هایمان باشیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی در مورد گران بودن تجهیزات قایقرانی اظهار کرد: به هر حال همه می دانند که تجهیزات این رشته بسیار گران است. ما مکاتباتی را با دو کارخانه پلاستیک و نلو داشتیم تا از لهستان و پرتغال تجهیزات مورد احتیاج ما را ارسال نمایند که برای این کار احتیاج به یاری کارشناسان کمیته ملی المپیک داریم. البته چند کارخانه داخلی هم سال ها است که با ما در این زمینه همکاری داشته اند.

وی نتیجهگیری در این دوره از بازی ها را بهتر از دوره قبل پیش بینی و خاطر نشان کرد: ما در گوانجو 5 مدال کسب کردیم و جزو چند فدراسیون برتر بودیم و امیدواریم که در این دوره بتوانیم مدال هایمان را رنگین تر کنیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 42503

به "امینی: دنبال ارتقای مدال در اینچئون هستیم، 44 قایقران به کره اعزام می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امینی: دنبال ارتقای مدال در اینچئون هستیم، 44 قایقران به کره اعزام می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید