افزایش نسبی دما در بیشتر منطقه ها کشور

به گزارش مجله سرگرمی، کارشناس هواشناسی گفت: تا سرانجام هفته در بیشتر منطقه ها کشور جوی پایدار و آرام حاکم است که همراه با افزایش نسبی دما خواهد بود.

افزایش نسبی دما در بیشتر منطقه ها کشور

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار، با بیان اینکه بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی تا انتها هفته در بیشتر منطقه ها کشور جوی پایدار و آرام حاکم خواهد بود گفت: این آرام بودن شرایط جوی هوا همراه با افزایش نسبی دما در کشور خواهد بود.

او ادامه داد : تنها در هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی در ساعات بعد از ظهر رشد ابر و بارش پراکنده و خفیف رخ خواهد داد .

ضیائیان بیان کرد : از بعد از ظهر روز جمعه با گذر امواج تراز میانی جو از شمال غرب کشور و نفوذ جریانات شمالی بر روی سواحل دریای خزر، در استان های شمالی، اردبیل و شمال استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت و کاهش دما پیش بینی می شود .

کارشناس هواشناسی اظهار کرد: دو روز آینده در برخی نقاط شرق و جنوب شرق کشور به ویژه در منطقه زابل در برخی ساعات وزش باد شدید پیش بینی می شود که گاهی با خیزش گرد و خاک همراه است و سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد.

او درباره آب و هوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران فردا صاف و قسمتی ابری است. بیشترین دمای مرکز به 35 و کمترین آن به 25 درجه می رسد.

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 156798

به "افزایش نسبی دما در بیشتر منطقه ها کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش نسبی دما در بیشتر منطقه ها کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید