افتتاح ویدئوکنفرانسی 6 طرح تعاونی با حضور معاون اول رئیس جمهوری

به گزارش مجله سرگرمی، شش طرح تعاونی استان قزوین روز چهارشنبه 19 شهریور همزمان با هفته تعاون به وسیله ویدئوکنفرانس با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری در یک واحد تولیدی شهرک صنعتی لیا افتتاح شد.

افتتاح ویدئوکنفرانسی 6 طرح تعاونی با حضور معاون اول رئیس جمهوری

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، آیین بهره برداری از این واحدهای فراوریی با حضور رضا نقی پور، مدیرعامل و رییس هیات مدیره صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته، راهنمایی الله جمالی پور، استاندار قزوین، محمد شفیعی، فرماندار قزوین و جمعی از مسئولان و فعالان مالی استان در شرکت تعاونی ظریف پرشین لیا برگزار گردید. این واحد فراوریی که امروز طرح توسعه آن به همراه پنج تعاونی دیگر به بهره برداری رسید در زمینه فراوری شیشه و کریستال های رنگی، ساده و طلاکوب فعالیت دارد.

پنج تعاونی دیگر استان که امروز در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شدند، تعاونی مسکن فاتحان فجر، شرکت تعاونی ماهان دام الوند، تعاونی مسکن سه البرز، شرکت تعاونی مسکن شورای حل اختلاف و تعاونی 110 قزوین بودند. این تعاونی ها که در بخش های مسکن، فراوری، دامپروری و کشاورزی مشغول فعالیت هستند با 130 میلیارد تومان سرمایه گذاری برای هزار و 48 نفر اشتغالزایی نموده اند. حدود 776 تعاونی در استان تشکیل شده که بیشترین آنها در بخش کشاورزی مشغول به فعالیت هستند.

13 تا 19 شهریور به نام هفته تعاون نامگذاری شده است.

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 109762

به "افتتاح ویدئوکنفرانسی 6 طرح تعاونی با حضور معاون اول رئیس جمهوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح ویدئوکنفرانسی 6 طرح تعاونی با حضور معاون اول رئیس جمهوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید