افتتاح بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی بهداشت در تاشکند

به گزارش مجله سرگرمی، بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی بهداشت 2019 TIHE در مرکز نمایشگاهی بین المللی شهر تاشکند شروع به کار کرد.

افتتاح بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی بهداشت در تاشکند

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در تاشکند، بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی بهداشت 2019 TIHE در مرکز نمایشگاهی بین المللی اوز.اکسپو.مرکز پایتخت ازبکستان شروع به کار کرد.

در این نمایشگاه بین المللی که توسط شرکت نمایشگاهی بین المللی Iteca Exhibitions برگزار می گردد، بیش از 250 شرکت از 22 کشور دنیا از جمله بحرین، آلمان، قزاقستان، چین، لتونی، مالزی، هلند، پاکستان، بلاروس، کره جنوبی، لهستان، روسیه، سنگاپور، اسلواکی، آمریکا، تایلند، ترکیه، چک، سوئیس، ژاپن و ازبکستان حضور دارند.

هدف از برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی بهداشت 2019 TIHE برنامه ریزی برای اصلاحات در زمینه بهداشت و یاری به واردات تجهیزات پزشکی روز به ازبکستان و گسترش بیش از پیش همکاری های بین المللی، جلب سرمایه گذاری های خارجی و تبادل تجربیات در زمینه بهداشت و درمان است.

امروز صنایع پزشکی با توجه به رقابت سخت با سرعت رشد می نماید و تولیدنمایندگان تمام کشورها کوشش می نمایند برای مردم تجهیزات پزشکی روز و داروهای با کیفیت و قیمت مناسب عرضه نمایند. مردم مناطق دورافتاده روستایی نیز از خدمات پزشکی استانداردهای دنیای بهره برداری می نمایند که نمایشگاه مزبور در این زمینه نقش مهمی ایفا می نماید.

این نمایشگاه بین المللی دارای غرفه های تجهیزات پزشکی، فن آوری های پزشکی، تجهیزات داروسازی، داروها، لوازم دندان پزشکی، لوازم آزمایشگاهی و پزشکی است.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی بهداشت 2019 TIHE توسط شرکت نمایشگاهی بین المللی Iteca Exhibitions با همکاری وزارت بهداشت ازبکستان، وزارت سرمایه گذاری و تجارت خارجی ازبکستان، اتاق ملی بهداشت نوآوری ازبکستان، دانشگاه دولتی دندان پزشکی تاشکند، شرکت سهامی دارو درمان و اتاق بازرگانی و صنایع این کشور به مدت 3 روز تا 18 آوریل دایر است.

انتهای پیغام/ح

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 19839

به "افتتاح بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی بهداشت در تاشکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی بهداشت در تاشکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید