افتتاحیه طرح دادرس همزمان با روز دانش آموز

به گزارش مجله سرگرمی، تهران (پانا) - رئیس اداره دانش آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از برنامه های این سازمان به مناسبت هفته دانش آموز و 13 آبان گفت.

افتتاحیه طرح دادرس همزمان با روز دانش آموز

سمیه شیخ محمدی در گفت وگو با پانا با اشاره به برنامه های سازمان هلال احمر درباره روز 13 آبان اظهار کرد: کانون دانش آموزی جمعیت هلال احمر مانند سایر تشکل های دانش آموزی فعال در مدارس، امسال نیز در روز 13 آبان ماه روز دانش آموز برنامه های مختلفی دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه جمعیت هلال احمر در 2 سال اخیر مانند سازمان های دیگر درگیر شیوع کرونا شده، در بحث های مختلف بحث سلامت حضور داشته است و کانون دانش آموزی نیز به عنوان عضو مهمی از سازمان هلال احمر در این راستا گام های مثبتی برداشته است.

شیخ محمدی از حضور اعضای کانون دانش آموزی این سازمان به عنوان آمران سلامت برای رعایت پروتکل های بهداشتی در روز راهپیمایی 13 آبان خبر داد و ادامه داد: همچنین این موضوع برای روز 8 آبان ماه روز نوجوان نیز اجرایی خواهد شد. برنامه تجلیل از خانواده شهدای دانش آموز مانند شهید علی لندی، محمدرضا محمودیان و شهیدان دانش آموز دیگری که در اثر تصادف جان خود را از دست داده و اعضای بدن خود را اهدا کردند، را برای هفته دانش آموز داریم.

رئیس اداره دانش آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اشاره کرد: افتتاحیه طرح دادرس در آبان ماه و همزمان با روز دانش آموز در این ایام برگزار خواهد شد همچنین 14 آبان ماه سالروز تاسیس سازمان هلال احمر است که همزمان با ایام هفته دانش آموز مراسم های ویژه این روز را خواهیم داشت.

وی با اعلام اینکه در 7 استان مانند استان قزوین، گیلان، همدان، فارس، سیستان و بلوچستان و اصفهان اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی را داریم خبر داد همچنین مراسم اختتامیه ستادی این برنامه نیز در تهران همزمان با هفته دانش آموز برگزار خواهد شد.

شیخ محمدی در پایان بیان نمود: اعضای کانون های دانش آموزی علاوه براینکه به عنوان آمران سلامت در مراسم راهپیمایی 13 آبان شرکت می کنند به عنوان عضوی از این همایش و مانور بزرگ انقلاب در روز دانش آموز در کنار سایر اقشار حضور خواهند داشت.

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 163936

به "افتتاحیه طرح دادرس همزمان با روز دانش آموز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاحیه طرح دادرس همزمان با روز دانش آموز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید