احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها در شمال کشور

به گزارش مجله سرگرمی، کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز یکشنبه 10 شهریور شدت بارش در شرق گیلان و غرب مازندران خواهد بود که احتمال آبگرفتگی معابر، بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و مسیل ها در این مناطق وجود دارد.

احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها در شمال کشور

به گزارش ایرنا، کبری رفیعی روز یکشنبه گفت : امروز بارندگی همچنان در سواحل دریای خزر ادامه دارد، همچنین در مناطقی از شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی و ارتفاعات استان های سمنان و تهران رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق خواهد بود، این شرایط فردا نیز در همین مناطق ادامه دارد، البته بارش ها فردا ضعیف تر و به شکل پراکنده خواهد بود که وقوع صاعقه در مناطق مرتفع این استان ها دور از انتظار نیست.

وی گفت: دوشنبه بارش ها کمی ضعیف تر می شود اما روزهای سه شنبه و چهارشنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی بارش ها دوباره در استان های ساحلی آغاز می شود.

رفیعی ادامه داد: امروز به ویژه در ساعات بعد از ظهر برای شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان شمالی، ارتفاعات سمنان و تهران بارش های رگباری گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی شده است.

  • وزش باد در مناطق شرقی

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا در برخی از مناطق شرق کشور به ویژه منطقه زابل و شرق استان کرمان وزش باد شدید رخ می دهد که انتظار داریم سبب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوای این مناطق شود.

  • آسمان تهران صاف

رفیعی افزود: امروز آسمان تهران صاف تا کمی ابری است، کمینه دمای امروز پایتخت 22 درجه بالای صفر بود و بیشینه دمای امروز تهران به 32 درجه بالای صفر خواهد رسید.

وی گفت: شهرکرد با دمای 9 درجه بالای صفر، اردبیل 10، زنجان و همدان 11 درجه بالای صفر خنک ترین مرکز استان و لاله زار کرمان با دمای 8 درجه بالای صفر خنک ترین منطقه کشور بودند، همچنین اهواز با دمای 49 درجه بالای صفر، خرم آباد 40، بوشهر 40، بندرعباس 39، شیراز، ایلام، کرمانشاه و قم 38 گرم ترین مراکز استان در 24 ساعت گذشته بودند.

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 41725

به "احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها در شمال کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها در شمال کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید