آی پی ثابت و امن خریداری کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، هر شخصی که در اینترنت فعالیت می نماید، دارای یک آی پی آدرس تعیین است که نشان دهنده شهر و کشوری است که از آن جا به شبکه اینترنت متصل شده است . آی پی ثابت یک آدرس اینترنت ثابت و همیشگی از کشورهای مختلف است که هیچگاه تغییر نمی نماید. کاربران زیادی در سطح اینترنت ممکن است قصد فعالیت و ورود به سایتی با آی پی کشوری خاص را داشته باشند یا با آی پی کشوری به جز آی پی کشور اصلی خودشان بخواهند فعالیتی در اینترنت انجام دهند مانند تریدر ها که بخاطر تحریم بودن آی پی کشورشان در برخی سایت های صرافی ها از جمله سایت صرافی بایننس از آی پی کشورهای غیر تحریم استفاده می نمایند.

آی پی ثابت و امن خریداری کنیم

به گزارش خبرنگاران بنابر اعلام وب داده، در تمامی این موارد داشتن یک آی پی های ثابت می تواند برترین انتخاب باشد.

تهیه این آی پی ثابت از کشور دلخواه تنها و تنها به وسیله داشتن یک سرور مجازی امکان پذیر است. سرور مجازی در واقع یک کامپیوتر مانند کامپیوتر معمولی خودمان است که در دیتا سنترهای عظیم دنیا قرار گرفته است و بصورت 24 ساعته روشن می باشد. این کامپیوترها دارای منابع سخت افزاری مثل رم، سی پی یو، هارد و ... هستند و به شبکه اینترنت همان کشوری که در آن قرار دارند متصل می باشند. هر سرور مجازی با آی پی ثابت دارای ویژگی های زیر می باشد.

ویژگی های سرور مجازی با آی پی ثابت

1 ـ ثابت و دائمی بودن آی پی :

برای تهیه آی پی ثابت یا همان سرور مجازی حتما باید از شرکت های مطمئن تهیه کنید تا در هر زمان که به آن آی پی احتیاج داشته باشید این آی پی در اختیار شما باشد. اگر از شرکت وب داده آی پی ثابت خود را تهیه کنید تا زمانی که به آی پی خود احتیاج داشته باشید و این آی پی را تمدید کنید این آی پی برای شما ثابت خواهد ماند و به هیچ اسم تغییر نخواهد کرد.

2 ـ متناسب بودن لوکیشن آی پی ثابت با کارائی و هدفی که بخاطر آن سرور مجازی تهیه نموده ایم :

باید موقعیت مکانی آی پی ثابتی که تهیه می کنید را حتما در نظر بگیرید و متناسب با هدف خود آی پی ثابت و سرور مجازی را از کشور مربوطه انتخاب کنید. مثلا برای ورود به سایت بایننس نباید از آی پی ثابت کشورهای تحریم شده و کشورهایی که از آنها درخواست مدارک احراز هویت می گردد استفاده کرد.

3 ـ داشتن سرعت اینترنت بالا :

سرور مجازی که شما برای داشتن یک آی پی ثابت از کشور دیگری تهیه می کنید از سرعت اینترنت بالایی برخوردار می باشد. اینترنت سرور مجازی به اینترنت فیبر نوری دنیا متصل است و سرعت آن 1Gbps تا 10Gbps می باشد و بعلاوه این سرور ها، Latency و پینگ بسیار پایینی تا بیشتر سرور های سایت های دنیا دارند.

4 ـ منابع سخت افزاری قدرتمند :

همانطور که در بالا اشاره شد سرور مجازی یک کامپیوتر معمولی می باشد که در دیتا سنترهای کشور مورد نظر شما به صورت شبانه روز روشن می باشد. این کامپیوتر دارای سخت افزار می باشد و شما می توانید این سخت افزار را خودتان انتخاب کنید. هر چه رم و سی پی یو بالاتری انتخاب کنید سرعت کارکرد داخل سیستم و سرعت اجرای نرم افزارها و پردازش اطلاعات در سرور بالاتر می رود.

استفاده از هاردهای nvme باعث بالا بردن سرعت نصب انواع نرم افزارها بر روی سرور مجازی می گردد. سرورهای مجازی شرکت وب داده همه دارای این نمونه از هاردها می باشند، به همین دلیل از کیفیت بالایی برخوردار می باشند

پیشنهاد ما برای داشتن یک آی پی ثابت خرید یک سرور مجازی با حداقل 4 گیگ رم و 2 هسته سی پی یو می باشد.

5 ـ داشتن تنظیمات امنیت :

سرور مجازی برای داشتن آی پی ثابت باید از شرکتی تهیه گردد که دسترسی ادمین به شما بدهد و شما بتوانید رمز عبور سرور خود را پس از خرید سرور تغییر دهید. شرکتی که از آن سرور مجازی تهیه می کنید باید پورت ریموت دسکتاپ را تغییر دهد و فایروال بر روی سرور مجازی نصب گردد. شرکت وب داده تمامی تنظیمات امنیتی مورد احتیاج برای یک سرور مجازی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

تهیه آی پی ثابت مناسب :

شرکت های زیادی برای خرید سرور مجازی و داشتن یک آی پی ثابت در گوگل وجود دارند، اما اگر بخواهید برترین و با تجربه ترین را انتخاب کنید، می توانید شرکت وب داده را انتخاب نمایید.

به چه دلایلی شرکت وب داده را به شما معرفی می کنیم :

آی پی سرور مجازی شما تا زمانی که اراده کنید ثابت باقی می ماند و هیچ مشکل و یا تغییری اتفاق نخواهد افتاد. سرور های شرکت وب داده دارای تضمین کیفیت و سرعت می باشند. و این سرور ها در برترین دیتا سنترهای دنیا قرار دارند.

این مقاله به وسیله شرکت وب داده تهیه و تنظیم شده است و جزئیات، سرعت ها و کیفیت ها فقط برای سرورهای مجازی شرکت وب داده معتبر است و ممکن است سرعت، کیفیت و ثابت بودن آی پی سرور برای سایر شرکت ها متفاوت باشد.

جهت کسب اطلاعات کامل و آنالیز دقیق سرورهای مجازی برای داشتن آی پی ثابت می توانید از وب سایت شرکت وب داده که ارائه نمایند انواع سرورهای مجازی از کشورهای مختلف می باشد تماشا نمایید.

آدرس سایت وب داده :

https://webdade.com/

لینک صفحه سرور مجازی ترید :

https://webdade.com/trade-vps

در صورت داشتن هر گونه سوال میتوانید با شماره 02191300210 تماس حاصل فرمایید .

انتهای رپرتاژ آگهی

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 154654

به "آی پی ثابت و امن خریداری کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آی پی ثابت و امن خریداری کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید